• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
1

حریق در خویس مهار شد / آسیب ۵۰ درصدی به خانه‌های حادثه دیده/ علت آتش‌سوزی مشخص شد

  • کد خبر : 1433
  • 23 مرداد 1402 - 15:11
حریق در خویس مهار شد / آسیب ۵۰ درصدی به خانه‌های حادثه دیده/ علت آتش‌سوزی مشخص شد
آتشنشانان شوش با تجهیزات کامل و بهره از فوم شیمیایی، توانستند، شعله‌های آتش در منازل مسکونی حادثه‌دیده خویس را مهار کنند

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، از ساعاتی پیش ( دوشنبه ۲۳ مرداد)، ۶ منزل مسکونی در روستای خویس از توابع شهرستان کرخه دچار حادثه آتش‌سوزی شدند.

مسئول آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش که به محل حادثه اعزام شده بود، در گفت‌وگو با صدای جریده، علت حادثه را جرقه و اتصال سیم برق و تاثیر بر تانکر خانگی گازوئیل عنوان کرد.

سید محمد موسوی دقایقی پیش و پس از مهار آتش‌سوزی، به خبرنگار صدای جریده گفت: متاسفانه با شعله‌ور شدن گازوئیل، شدت آتش به خانه‌های همجوار سرایت کرد و باعث پیشروی حریق شد.

وی ادامه داد: در این حادثه، یک انبار خانگی گندم، بخشی از منازل مسکونی و یک مغازه در آتش سوخت و خساراتی حدودا ۵۰ درصدی به بار آورد.

مسئول آتشنشانی شوش اظهار کرد: نیروهای تلاشگر آتشنشانی شوش، در عملیاتی ۳ ساعته و در گرمای حدودا ۵۰ درجه، با بهره از تجهیزات کافی و فوم شیمیایی، توانستند حریق را مهار کرده و از پیشروی آن به دیگر نقاط جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار صدای جریده، واحدهای آتشنشانی در شهرستان کرخه نیازمند تجهیز کامل و راه‌اندازی سامانه ۱۲۵ هستند، تین حادثه تلفات جانی نداشت اما ضرورت تجهیز اتشنشانی در شهرستان کرخه را بیش از پیش نشان داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sedayejaride.ir/?p=1433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.