• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
2

بررسی دقیق ماجرای کودک مبتلا به نارسایی کلیه در فرمانداری شوش

  • کد خبر : 4128
  • 14 خرداد 1403 - 23:20
بررسی دقیق ماجرای کودک مبتلا به نارسایی کلیه در فرمانداری شوش
فرماندار شوش از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی ماجرای کودک مبتلا به نارسایی کلیه در شوش تا روشن شدن تمام ابعاد آن خبر داد.

محسن حویزه امروز دوشنبه ۱۴ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جریده، از بررسی دقیق ماجرای کودک مبتلا به نارسایی کلیه خبر داد و گفت: در این ارتباط کمیته‌ای برای تحقیق و تفحص تشکیل شده و مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شوش برای ادای توضیح دعوت شده‌اند.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای کودک ادامه داد: پیگیر روند درمانی کودک هستیم و برای مشکلاتی که پیش آمده، مسئله را از طریق خانواده کودک نیز بررسی خواهیم کرد.

فرماندار شوش در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم مراجعه‌کنندگان، بر لزوم تامین و به‌روزرسانی امکانات در بیمارستان شوش تاکید کرد و گفت: در این زمینه، فرمانداری شوش پیگیر است و برای رفع نیازمندی‌های بیمارستان، مکاتباتی از قبل انجام شده و پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت و به زودی نوسازی و اورهال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حویزه افزود: اقدامات مناسبی در بیمارستان انجام شده است اما این پایان کار نیست و به رفع نیازمندی‌های دیگر همچون نوسازی ناوگان آمبولانس شوش نیز باید توجه کرد.

به گزارش صدای جریده، اخیرا شهروندی از شوش در جریان اعزام کودک مبتلا به دیالیز خود به بیمارستان اهواز، از کمبود امکانات بیمارستان و وضعیت نامناسب آمبولانس ابراز نارضایتی کرده بود، او در این ارتباط ویدئویی منتشر کرده که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sedayejaride.ir/?p=4128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.