• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

یک وعده خاک‌خورده و قدیمی در انتظار تحقق: احیای مجدد واحدهای تولیدی راکد

  • کد خبر : 4053
  • 07 خرداد 1403 - 9:41
یک وعده خاک‌خورده و قدیمی در انتظار تحقق: احیای مجدد واحدهای تولیدی راکد

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، فعال شدن قریب‌الوقوع ۶۰ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شوش، خبری بود که حدود ۴ سال پیش رسانه‌ای شد. اما با گذشت این سالها، تاکنون خبری از احیای این واحدها نشده است، با این وجود، روز شنبه ۵ خرداد، اعضای کمیته احیای واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال استان […]

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، فعال شدن قریب‌الوقوع ۶۰ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شوش، خبری بود که حدود ۴ سال پیش رسانه‌ای شد.

اما با گذشت این سالها، تاکنون خبری از احیای این واحدها نشده است، با این وجود، روز شنبه ۵ خرداد، اعضای کمیته احیای واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال استان خوزستان، در شوش گردهم آمده بلکه بتوانند زمینه فعالیت دوباره این واحدها در این شهرستان را فراهم کنند.

در این جلسه کارشناسان معاونت امور اقتصادی استانداری خوزستان، صمت خوزستان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان حضور داشتند.

همچنین معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شوش، رئیس دفتر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، مسئول اداره صمت شوش، مدیر شهرک صنعتی شوش و معاونت جهاد کشاورزی شوش و مدیران واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال شهرستان حاضر بودند.

این جلسه که در محل اداره صمت شوش تشکیل شد، با مصوباتی همراه بوده است، ماکنالی، مسئول صمت شوش به رسانه‌ها گفته است که اگر مصوبات عملی شوند، شاهد فعال شدن تمام واحدهای راکد و غیرفعال شهرستان خواهیم شد.

این در حالی است که اغلب کارشناسان، تزریق مالی به واحدهای راکد، بدون کارشناسی و راستی‌آزمایی را تنها باعث اتلاف منابع بیت‌المال می‌دانند، بنابراین سخت‌گیری کمیته تخصصی برای فعالیت پایدار شرکت‌ها از مواردی است که بهتر است به آن توجه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sedayejaride.ir/?p=4053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.