• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

مهمترین نکاتی که باید درباره فرم مدارس در خوزستان بدانید

  • کد خبر : 1776
  • 20 شهریور 1402 - 12:17
مهمترین نکاتی که باید درباره فرم مدارس در خوزستان بدانید
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز دوشنبه توضیحات مهمی درباره فرم لباس دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید داده است که می تواند پاسخی برای بسیاری از ابهامات والدین در این ارتباط باشد

پایگاه خبری صدای جریده: مسعود حمیدی‌نژاد، در خصوص نحوه تهیه پوشاک دانش‌آموزان اظهار کرد: تصمیم‌گیری درباره لباس فرم با انجمن اولیا و مربیان و شواری مدرسه است؛ به مدارس اعلام شده که تغییر رنگ و فرم لباس ممنوع است و در این خصوص مدارس دولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارند.

وی ادامه داد: تولیدی‌های مجاز دوخت لباس از سوی سازمان صنعت و معدن معرفی شده‌اند بنابراین مدیران مدارس اجازه امضای تفاهم‌نامه با دیگر تولیدی‌ها را ندارند. همچنین مدیران مدارس ناظر اجرای تفاهم‌نامه بین نماینده انجمن با تولیدی هستند.

مدیرکل‌ آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نرخ پوشاک مدارس تعیین شده است، عنوان کرد: هر تولیدی که نرخ‌نامه را رعایت نکند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

حمیدی‌نژاد افزود: برای رفاه حال والدین، دانش‌آموزان می‌توانند از لباس فرم سال گذشته خود حتی اگر رنگ و فرم آن با مدرسه یکسان نباشد به شرط تایید حجاب و پوشش استفاده کنند.

وی در پایان یادآور شد: والدین در صورت مشاهده هر نوع تخلف از جمله کیفیت دوخت، تغییر رنگ و طرح لباس و یا اضافه دریافتی می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند. اولیا اختیار دارند هر کجا که تمایل دارند لباس مدرسه فرزند خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sedayejaride.ir/?p=1776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.