• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
1

بخشش و مهربانی پس از یک حادثه تلخ در شوش

  • کد خبر : 4149
  • 15 خرداد 1403 - 16:59
بخشش و مهربانی پس از یک حادثه تلخ در شوش
حادثه تلخ از دست دادن یک دانش آموز در شوش با بخشش و مهربانی خانواده اش همراه شده است

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، یک حادثه تلخ در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، باعث از دست رفتن یک دانش آموز در شوش شد، همکلاسی۱۴ ساله او، اصلا باورش نمی‌شد که دوست خود را در یک لحظه، از دست داده باشد، آن هم در شرایطی که او خود را در این اتفاق مقصر می‌دانست.

اکنون پس از ۳۵ روز از حادثه، خانواده دانش‌آموز از دست رفته، با وساطت برخی بزرگان عشایر، با صبر و شکیبایی با این اتفاق برخورد کردند، از حاج سعید الصرخی که جزو معتمدین منطقه شوش است، ماجرا را جویا شدیم، او گفت: با خانواده دانش‌آموز احساس همدردی عمیق می‌کنیم، اتفاقی که افتاد تلخ بود و تنها آنها را عزادار نکرد، ما نیز در غم فقدان دانش‌آموز عزیز شریک هستیم.

وی افزود: خانواده متوفی، هموطنانی بسیار فهمیده و منطقی و بزرگوار هستند، وضعیت را کاملا درک کردند و واکنش آنها کاملا بر مبنای ارزش‌های دینی، اخلاقی، انسانی و همراه با صبر و شکیبایی بوده است، این رفتار حسنه، نشان از جوانمردی و بخشش این خانواده بزرگ دارد.

حاج سعید الصرخی ادامه داد: از طوایف دیگر و ریش سفیدان و عزیزانی که در این زمینه، وساطت خیر کردند نیز تشکر می کنیم، برای دانش‌آموز عزیز شهرمان، از درگاه خداوند متعال، رحمت الهی را مسئلت داریم، همچنین بار دیگر به خانواده محترم و بزرگ متوفی، برای فقدان فرزندشان، تسلیت عرض می‌کنیم و برای همه آنها سلامتی و صبر جزیل مسئلت داریم.

به گزارش صدای جریده، ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که حادثه ای بین دو دانش‌آموز در منطقه ابوذر غفاری باعث بی‌حالی و جان باختن یکی از آنها شد. عامل حادثه توسط خانواده اش به مراجع تحویل داده شد و با تلاش بزرگان عشایر و همچنین بخشش و صبوری خانواده متوفی، هیچگونه تنش و برخورد غیرمنطقی اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.