• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
1

اجراي طرح امنيت محله محور و پاکسازی مناطق آلوده در “شوش”

  • کد خبر : 4142
  • 15 خرداد 1403 - 14:37
اجراي طرح امنيت محله محور و پاکسازی مناطق آلوده در “شوش”
فرمانده انتظامي شوش از اجراي طرح امنيت محله محور با رويکرد پاکسازي مناطق آلوده در سطح شهرستان خبر داد

سرهنگ “محمد محمدي نسب” در تشريح اين خبر اظهار داشت: طرح امنيت محله محور و ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف پاکسازي مناطق آلوده و برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنيت اجتماعي در سطح حوزه استحفاظي اين شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح که برگرفته از مطالبات عمومي مردم بود، با حضور کليه مأموران انتظامي و پليس هاي تخصصي اين فرماندهي در ۳ نقطه از محلات جرم خيز اين شهرستان با اقدامات تخصصي و اطلاعاتي، تعداد ۱۷ متهم شامل: ۱۳ سارق موبايل قاپ، سيم برق و موتورسيکلت،خودرو، منزل، اماکن دولتي، ۴ نفر حامل سلاح غير مجاز با هماهنگي مرجع قضايي در چند عمليات مختلف و ترکيبي دستگير و ۱۶ نفر معتاد متجاهر را جمع آوري کردند.

سرهنگ محمدي نسب اظهار داشت: ماموران پليس در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعداد ۲۰ قبضه سلاح جنگي و شکاري، تعداد ۴ دستگاه موتورسيکلت، ۳ دستگاه گوشي موبايل مسروقه و مقداري ابزارآلات سرقت سيم برق کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شوش با بيان اينکه متهمان دستگير شده به همراه اموال مکشوفه به پليس آگاهي و اطلاعات منتقل و تحت تحقيقات مي باشند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گريز مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن به پليس اعلام تا نسبت به شناسايي و دستگيري آنان اقدام شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.