• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
1

ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس در سامانه سپند الزامی است

  • کد خبر : 4109
  • 10 خرداد 1403 - 10:27
ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس در سامانه سپند الزامی است
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز از الزامی بودن ثبت‌نام در سامانه سپند برای متقاضیان سرویس مدارس برای سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.

امیر صفی خانی اظهار کرد: متقاضیان سرویس مدارس برای سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ باید نسبت به ثبت نام در سامانه سپند اقدام کنند و آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند نیز ۳۱ خردادماه است.

وی افزود: والدین دانش‌آموزان نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس خود اقدام کنند. در این سامانه اطلاعات مربوط  به نرخ‌نامه مصوب حمل و نقل دانش‌آموزی،  رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت می‌شود و در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

صفی‌خانی گفت: از ۲۵ خردادماه تا پایان مردادماه نیز ثبت‌نام اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از شرکت‌ها و رانندگان در سامانه سپند انجام و تایید آن‌ها توسط این سازمان انجام می‌شود. ثبت‌نام رانندگان در این سامانه الزامی است و در صورت ثبت‌نام نکردن، راننده و خودرو فاقد مجوز هستند و کلیه عواقب بعدی آن متوجه مدیران مدارس و خانواده و راننده خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: والدین دانش‌آموزان حتما از طریق سامانه سپند برای سرویس فرزندان خود اقدام و از سوار شدن فرزندانشان در خودروهای بدون مجوز خودداری کنند. مدیران مدارس هم نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.