• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
0
چرخش طرح زیرگذر شوش از اهواز به سمت دزفول

آیا داستان پروژه جنجالی دهه ۹۰ دوباره تکرار می شود؟

  • کد خبر : 4079
  • 07 خرداد 1403 - 23:44
آیا داستان پروژه جنجالی دهه ۹۰ دوباره تکرار می شود؟
فرماندار شوش روز دوشنبه 7 خرداد 1403، در جلسه شورای اداری شهرستان شوش، خبر از اجرای پروژه ای داد که بیش از یک دهه، توان و انرژی شهرستان شوش را به دلیل مشکلات فنی و اداری، گرفته بود و باعث تقابلی فرسایشی بین میراث فرهنگی با شهرداری و نمایندگان اخیر مجلس در بیش از 3 دوره شد

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، فرماندار شوش روز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳، در جلسه شورای اداری شهرستان شوش، خبر از اجرای پروژه ای داد که بیش از یک دهه، توان و انرژی شهرستان شوش را به دلیل مشکلات فنی و اداری، گرفته بود و باعث تقابلی فرسایشی بین میراث فرهنگی با شهرداری و نمایندگان اخیر مجلس در بیش از ۳ دوره شد.

اما خبری که فرماندار شوش درباره این پروژه اعلام کرد، یک نکته مهم دارد، قرار است پروژه زیرگذر چهارراه شهر شوش با طرحی جدید به پیکار فضای بروکراسی و اخذ مجوزات از اداراتی همچون میراث فرهنگی برود.

محسن حویزه گفته است که «با تاکید استاندارخوزستان ونماینده شوش درمجلس، اجرای طرح زیر گذر چهار راه شوش – دزفول در حال پیگیری است تا بزودی واردگام اجرایی شود». بر اساس اظهارات حویزه، طرح این پروژه با چرخش ۹۰ درجه ای، از مسیر شوش – اهواز به مسیر شوش به دزفول تغییر جهت داده است.

پیشتر اعلام شده بود که احداث پروژه زیرگذر از پروژه های مصوب شده از حضور استاندار خوزستان به شوش بوده است، زمزمه هایی نیز از پیگیری نماینده شوش و کرخه در مجلس به گوش می رسد، برخی مدعی شده اند، این پروژه که روزگاری، تبدیل به جنجالی ترین پروژه عمرانی شهرستان شوش شده بود و واکنش افکار عمومی در ابعاد ملی را در پی داشت، مجوزات اولیه خود را اخذ کرده است.

حال باید دید، آیا طرح جدید این پروژه، نظر کارشناسان و متولیان میراث فرهنگی را به خود جلب خواهد کرد، آیا پاسخ آنها به پروژه زیرگذر آری خواهد بود یا بازهم شاهد تکرار داستان قبلی و جنجالی دهه ۹۰ باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.