• امروز : سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳
0

سامانه اکسینِ من و نسخه جدید پرتال داخلی راه اندازی شد

  • کد خبر : 4197
  • 01 اسفند 1402 - 19:07
سامانه اکسینِ من و نسخه جدید پرتال داخلی راه اندازی شد
سامانه اکسینِ من، بمنظور دسترسی کارکنان به خدمات تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان و خدمات ورزشی و نسخه جدید پرتال داخلی سازمان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی راه‌اندازی و در دسترس خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان قرار گرفته است.

محمدحسین مرادی عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در این باره گفت: فولاد اُکسین خوزستان برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری مطالب خود با کارکنان و خانواده ایشان از روش های نوین مانند وب سایت، سامانه پیامکی و … استفاده می نمایند که یکی از بهترین روش های در کسب و کارهای بروز دنیا می باشد.

مهندس مرادی بیان کرد: با راه‌اندازی نسخه اول سامانه اکسینِ من، فرآیندهای لازم برای بخش‌های تعاونی مصرف و خدمات ورزشی در دسترس قرار گرفته که انشالله جهت تسهیل و اجرای فرآیندهای درون سازمانی در آینده نزدیک و در بروزرسانی های بعدی به دسترسی کامل به خدمات الکترونیک کمک شایانی خواهد کرد.

مرادی در خصوص نحوه راه اندازی و امکانات این سیستم افزود: فاز اول این سامانه با همکاری متخصصین این شرکت بدون هزینه، طراحی و به اجرا درآمده است که در دسترس همکاران گرامی قرار گرفته و کلیه همکاران می توانند ثبت درخواست برای معرفی نامه تعاونی مصرف، معرفی نامه باشگاه‌های ورزشی طرف قرارداد، مشاهده آمار، مشاهده آخرین اخبار فولاد اکسین خوزستان و … را در این سامانه از طریق راههای ارتباطی که اعلام می شود، مشاهده نمایند.

عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت خاطر نشان کرد: با راه اندازی نسخه جدید پرتال داخلی شرکت همکاران می‌توانند از خدمات داخلی سازمان نظیر فیش حقوقی، حضور و غیاب ماهانه، درخواست های خدماتی داخلی و … استفاده نمایند.

وی با اشاره به هدف از ایجاد سامانه اکسینِ من و نسخه جدید پرتال داخلی سازمانی عنوان کرد: هدف از این سامانه ها ایجاد بستری پویا و موثر جهت استفاده کارمندان و حذف فرایندهای مبتنی بر چاپ کاغذ می باشد که از طرفی فرآیند مقایسه خدمات مراکز طرف قرارداد را برای خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان آسان‌ می نماید.

مهندس مرادی در پایان از اهمیت استقرار سامانه های تحت وب گفت و یادآور شد: ایجاد بستر الکترونیک برای فرایندهای سازمانی، شروعی برای استفاده ذینفعان از تمام سیستم‌های شرکت است که با دریافت بازخورد از ایشان و نظرات همکاران در موضوعات مختلف و… نسبت به بهبود مستمر این سامانه‌ها و ایجاد رضایتمندی در شرکت اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.