• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
1

یاد شعار «تغییر» در شوش زنده شد

  • کد خبر : 3855
  • 23 بهمن 1402 - 20:03
یاد شعار «تغییر» در شوش زنده شد
داوطلبانی از شوش و کرخه با شعار تغییر پای به میدان رقابت در انتخابات ۱۴۰۲ گذاشته‌اند بدون آنکه دقیقا مشخص کنند هدفشان از تغییر چه بوده و چه تفاوتی با شعار تغییر در دوره‌های گذشته دارد.

صدای جریده – عارف شریفی صرخه: داوطلبانی از شوش و کرخه با شعار تغییر پای به میدان رقابت در انتخابات ۱۴۰۲ گذاشته‌اند بدون آنکه دقیقا مشخص کنند هدفشان از تغییر چه بوده و چه تفاوتی با شعار تغییر در دوره‌های گذشته دارد.

ایجاد تغییر مستلزم یک رویکرد کاملا متفاوت در مدیریت و رفتار و مهارت است، بدون این تفاوت، قطعا تغییری در خروجی عملکرد شخصی با این شعار حاصل نخواهد شد، از طرف دیگر، مردم شوش و کرخه دیگر این شعارها را جدی نمی‌گیرند مگر انکه تفاوت داوطلب شعارهنده با دیگران را به صورت کاملا ملموس احساس کنند.

گفتمان مشخص، مهارت‌های سیاسی، قدرت تحلیل و آسیب‌شناسی، توان ارائه برنامه، راهکار و استراتژی از جمله شاخصه‌هایی است که می‌تواند تفاوت‌ها را بین داوطلبان رقم بزند، نامزدی می‌تواند ادعای تغییر در وضعیت شهرستان‌های شوش و کرخه را به عنوان شعار فریاد بزند که خود را با این توانمندی‌ها و مهارت‌ها آماده و قوی کرده باشد.

در این میان، شعار تغییر، تنها محصور به داوطلبان نوظهور نیست، بلکه یک نماینده سابق هم می‌تواند با شعار تغییر به میدان انتخابات وارد شود، مثلا با شخصیتی متحول‌شده، مجموعه‌ای فربه‌تر و توانمندتر و برنامه‌های به روزرسانی‌شده‌تر ظاهر شود.

اما واقعیت تلخ این است که تاکنون برنامه‌های مشخص و موثری از سوی داوطلبان انتخابات مجلس مشاهده نشده و حتی احساس می‌شود که بسیاری داوطلبان همچنان برای ورود به عرصه سیاسی، خود را آماده و مستعد نساخته‌اند، شاید در روزهای آینده، تفاوت‌‌ها برای افکار عمومی آشکار شود، البته اگر تفاوتی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.