• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
0

عکس جالب «ساعدی» در کنار «سید راضی نوری»

  • کد خبر : 3768
  • 07 بهمن 1402 - 21:13
عکس جالب «ساعدی» در کنار «سید راضی نوری»
سید جاسم ساعدی در سال ۱۳۹۳ در حضور سید راضی نوری مورد تجلیل قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، سال ۱۳۹۳ بود که مقتدایی، استاندار وقت خوزستان تصمیم گرفت، نمایندگان ادوار مجلس این استان مورد تجلیل قرار گرفته و از آنها به پاس سالها حضور در خانه ملت، با اهدای لوحی یادبود قدردانی شود .

رضا نجاتی، فرماندار وقت شوش نیز در خرداد همان سال، مراسمی برای تکریم سید جاسم ساعدی نماینده ادوار این شهرستان در مجلس برگزار کرد که سید راضی نوری نماینده مجلس نیز در آن حضور داشت.

تقابل سید راضی نوری و سید جاسم ساعدی در آن مراسم، پس از دو دوره رقابت در سالهای ۸۶ و ۹۰، جذاب و قابل توجه بود، این مراسم حدود ۳ سال پس از انتخابات ۹۰ و شکست ساعدی در برابر اجماع شمار زیادی از داوطلبان انتخاباتی برپا شد.

سید راضی نوری در آن مراسم گفت: اگر هدف خدمت به مردم در راه رضای خدا باشد هيچ وقت تنشی به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: زمينه برای فعاليت و خدمت به مردم شوش چنان بالاست كه نياز است در ادامه خدمت رسانی به مردم از تجربه نماينده پيشين اين شهرستان در مجلس آقای ساعدی بهره گرفت.

سيد جاسم ساعدی نيز برگزاری اين همايش را اقدامی خوب و شايسته دانست.

یک سال بعد از آن مراسم، انتخابات دوره دهم مجلس برگزار شد، سید جاسم ساعدی، غایب بزرگ انتخابات بود، او در دوره بعد انتخابات مجلس در شوش نیز رد صلاحیت شد اما به حمایت صریح از محمد کعب‌عمیر در برابر سید راضی نوری پرداخت.

در سال ۱۳۹۸، محمد کعب‌عمیر با حمایت ساعدی، در انتخابات پیروز شد، اکنون با تایید صلاحیت ساعدی و نوری در انتخابات ۱۴۰۲، پس از ۱۲ سال، شاهد رویارویی و رقابت این ۲ نماینده سابق شوش و کرخه خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.