• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
0

شلیک وحشیانه به ۲ پناهگاه / بمباران بیمارستان غزه یادآور کشتار قانا

  • کد خبر : 2946
  • 26 مهر 1402 - 2:04
شلیک وحشیانه به ۲ پناهگاه / بمباران بیمارستان غزه یادآور کشتار قانا
جنایت هولناک بیمارستان المعمدانی خاطره‌های تلخ دیگر جنایت‌های خونین و هولناک رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار معروف قانا در سال ۱۹۹۶ را یادآور می‌شود

صدای جریده  – عارف شریفی صرخه: موجودیت جعلی اسرائیل با جنایت آمیخته شده است، از سال ۱۹۴۸ که این رژیم غاصب، با قتل‌عام هزاران نفر، پاره کردن شکم صدها بانوی باردار و ویران کردن کامل بیش از ۵۰۰ روستا و شهر، متولد شد، تاکنون، دست از ارتکاب جنایت‌های هولناک بر نداشته است.

این رژیم غاصب، شامگاه سه‌شنبه ۲۵ مهر، با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، با قتل‌عام صدها نفر، باز هم افکار عموم جهانیان را به شدت تکان داد و در بهت و حیرت فرو برد.

صحنه‌های تکان‌دهنده این جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها، در کارنامه سیاه این رژیم غاصب ثبت شد، کشتاری هولناک که جنایت‌های دیگر این رژیم غاصب در طول دوران ظهور شوم‌اش در لبنان و فلسطین را یادآور می‌شود.

مثلا انهدام هتل ملک داوود با ۳۵۰ کیلوگرم موارد منفجره، جنایت دیریاسین، اللد، الرمله، حولا، الدوایمه در سال ۱۹۴۸ یا قتل‌عام قبیه در سال ۱۹۵۳ و کشتار کفرقاسم و خان یونس در سال ۱۹۵۶ از جمله این جنایت‌هاست که صدها نفر را به بدترین شکل ممکن به کام مرگ کشاند.

این کشتارها هیچ وقت متوقف نشد، جنایت حانین در سال ۱۹۶۷، قتل‌عام عیترون در سال ۱۹۷۵، جنایت بنت‌جمیل در ۱۹۷۶، قتل‌عام اوزاعی، عدلون، عباسیه، کونین و راشیا در ۱۹۷۸، کشتار اردوگاه البرج الشمالی، صبرا و شتیلا در سال ۱۹۸۲، کشتار نمازگزارن الاقصی و عیون قاره در ۱۹۹۰ از دیگر جنایت‌های صهیونیست‌هاست که منجر به کشتار حجم قابل توجهی از زنان و کودکان شد.

اما این موارد، تنها گوشه‌ای از رفتار وحشیانه و غیرانسانی صهیونیست‌هاست که همچنان در طول تاریخ موجودیت غاصبانه‌اش، به صورت مستمر تکرار می‌شود.

انتشارات الزیتونه در بیروت با انتشار کتابی ۱۱۳ صفحه‌ای، تمام جنایات اسراییل علیه ملت فلسطین از زمان اشغال این کشور در سال ۱۹۴۸ میلادی را تشریح کرده است.

اما کشتار ۲۵ مهرماه مردم غزه که در بیمارستان المعمدانی پناه گرفته بودند، بیشتر خاطره تلخ واقعه قانا را یادآور می‌شود.

۲۷ سال پیش، رژیم صهیونیستی در جنایت کشتار قانا، محوطه‌ای مربوط به سازمان ملل را بمباران کرد که مردم به آن پناه برده بودند.

در جنایت قانا، تنها در ۵ دقیقه، ۱۰۶ لبنانی قتل‌عام شدند.

در آن زمان، بیش از ۸۰۰ غیرنظامی به دنبال پناه بردن به محوطه سازمان ملل از بمباران و یورش رژیم صهیونیستی بودند.

تکرار این جنایت‌ها نشان می‌دهد رژیم اسرائیل با حمایت غرب و انفعال سازمان ملل، هیچ‌گاه برای جنایات و قتل‌عام‌هایی که مرتکب شده پاسخگو نیست.

همچنین ادامه رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها نشان می‌دهد، دولت‌های عربی و اسلامی تنها به محکومیت‌های کلیشه‌ای اکتفا کرده و هیچ وقت نتوانسته‌اند، بازدارنده خوبی در برابر جنایت‌های رژیم اسرائیل باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.