• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

ماجرای درگیری مسلحانه حمیدیه چه بود؟

  • کد خبر : 2508
  • 09 مهر 1402 - 8:56
ماجرای درگیری مسلحانه حمیدیه چه بود؟
ماجرای درگیری مسلحانه 8 مهر حمیدیه به درگیری های 2 طایفه در عین دوی اهواز و قتل یک نفر باز می گردد که جزئیات آن را در این خبر می خوانید

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، ماجرای روز شنبه حمیدیه به درگیری ۲ ماه پیش ۲ طایفه در عین دوی اهواز باز می گردد، درگیری هایی که منجر به کشته شدن یک نفر شد، متهم اصلی این درگیری از آن موقع، متواری شد.

پس از دو ماه، سرانجام مخفیگاه این متهم روز شنبه ۸ مهر در شهرستان حمیدیه شناسایی شد، به گفته فرمانده انتظامی استان خوزستان، در درگیری‌های متعدد مسلحانه بین دو طایفه در منطقه عین ۲ اهواز که منجر به فوت یکی از طرفین درگیری شده بود، در همان زمان حدود ۴۵ نفر از اصحاب دعوی دستگیر و تعداد هفت قبضه سلاح کلاشینکف و چهار قیضه سلاح شکاری کشف و ضبط شده بود و دستورهای ویژه برای دستگیری متهم اصلی صادر شد.

سردار سید محمود میرفیضی افزود: متهم اصلی درگیری حدود دو ماه متواری و اقدام به تیراندازی‌های متعدد کرده بود، افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی شبانه‌روزی مخفیگاه متهم را در شهرستان حمیدیه شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و ابتدا با تدابیر لازم افراد صاحب منزل به‌صورت سالم از دست متهم آزاد و سه نفر از همراهان او دستگیر شدند، گفت: متهم که مسلح به سلاح جنگی و مهمات بود، در مقابل ماموران مقاومت و تقابل به آتش کرد که پس از درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.
 
سردار میرفیضی گفت: متهم دارای سوابق متعدد شرارت اعم از تیراندازی، سرقت مسلحانه، زورگیری و… در محاکم قضایی و انتظامی بود. 

وی عنوان کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و یک تیغه خشاب کشف و یک‌ دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهم نیز توقیف شد. 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.