• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

۲ هزار مترمربع زمین برای ساخت کلانتری مهرشهر دزفول تامین شد

  • کد خبر : 2204
  • 01 مهر 1402 - 10:22
۲ هزار مترمربع زمین برای ساخت کلانتری مهرشهر دزفول تامین شد
رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: ۲ هزار مترمربع زمین برای احداث کلانتری در کوی مهرشهر دزفول تامین و برای احداث آماده تحویل به فراجا شد.

صدای جریده: سید باقر موسوی فخر روز شنبه افزود: ناامنی در کوی مهرشهر دزفول موجب شد تا احداث کلانتری به عنوان یکی از مطالبه‌های مهم و اصلی اهالی این کوی مطرح باشد.

وی ادامه داد: یک هزار مترمربع زمین در این منطقه در پاسخ به مطالبه مردم برای احداث کلانتری تعیین شده بود ولی در بازدید مسوولان فراجای خوزستان، قطعه زمین ۲ هزار متری در کنار زمین تعیین شده برای احداث کلانتری، مناسب تر اعلام شد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: زمین انتخاب شده مسوولان فراجا برای احداث کلانتری در منطقه مهرشهر نیاز به تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج استان داشت که با پیگیری‌های انجام شده این کمیسیون تشکیل و مجوز تغییر کاربری صادر شد.

وی افزود: با پیگیری انجام شده براساس اعلام اداره راه و شهرسازی دزفول زمین کلانتری برای احداث آماده تحویل به فراجا است که این مهم طی چند روز آینده محقق می‌شود.

موسوی فخر بیان کرد: تامین زمین گام مهم برای تحقق مطالبه چندین ساله اهالی مهرشهر دزفول برای داشتن کلانتری است که انتظار می‌رود با توجه به باز شدن گره تخصیص زمین، مسوولان امر با سرعت نسبت به احداث کلانتری اقدام کنند.

منطقه مهرشهر دزفول با برخورداری از ۱۱۴ بلوک ۱۸ واحدی و ۲۲ واحدی، متشکل از ۲ هزار و ۳۱۲ واحد آپارتمانی و جمعیتی بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر از جمله مناطق جدید دزفول است.

در صوتجلسه شورای عالی مسکن و شهرسازی استان مقرر شده علاوه بر تخصیص زمین، ۵۰ درصد بودجه ساخت کلانتری برعهده استانداری و ۵۰ درصد برعهده اداره راه و شهرسازی باشد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز اواسط تیرماه امسال از تخصیص ۳۵ میلیارد ریال از محل کمک‌های وزارت نفت برای احداث کلانتری مهرشهر دزفول خبر داده و اظهار امیدواری کرده است با تخصیص زمین روند احداث این کلانتری با سرعت عملیاتی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.