• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
1

جزئیات جدید از زمان برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت

  • کد خبر : 1549
  • 13 شهریور 1402 - 10:59
جزئیات جدید از زمان برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت
جذب و استخدام وزارت بهداشت به زودی از طریق برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌پذیرد

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ۲۱ مهرماه برگزار خواهد شد و نتایج آزمون نیز در ۲۱ آبان ماه اعلام می شود.

گفته می شود که با برگزاری این آزمون دیگر پرستاری بیکار نخواهد ماند. به عبارتی دیگر، مسئولان وزارت بهداشت امیدوارند با برگزاری این آزمون، قول استخدام پرستاران بیکار شده در دوران پساکرونا تا پیش از روز پرستار (۲۸ آبان) محقق شود.

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره کسب این مجوز گفت: «از مجموع مجوز جذب ۲۵ هزار و ۱۰۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت، ۵۰ درصد سهم گروه پرستاری است که ۸۸۸۰ نفر پرستار در بخش درمان، ۳۵۰۰ نفر در اورژانس‌های پیش بیمارستانی و ۲۷۰ نفر بهیار بعد از سال‌ها استخدام خواهند شد.»

پیش از این عبادی درباره تاخیر در برگزاری این آزمون گفته بود: «در سنوات گذشته پس از اخذ مجوزهای لازم، مسئولیت برگزاری آزمون با وزارت بهداشت بود اما امسال سازمان امور استخدامی هم ورود کرده و با وجودی که قرار بود آزمون استخدامی در تیر یا مرداد ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل لزوم هماهنگی‌های بین دستگاهی، با بروز تاخیر در برگزاری آزمون مواجه شده‌ایم.»

اما مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت درباره زمان اشتغال به کار پرستاران جدید گفت: «پس از برگزاری‌ آزمون هم پرستاران وارد فرآیند گزینش می‌شوند که ۴ تا ۶ هفته زمان می‌برد. تلاش این است که این نیروها به سرعت جذب نظام سلامت کشور شوند.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=1549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.