• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

حضور فرماندار شوش در جمع کارگران معترض شرکت قند خاورمیانه/ حویزه: شورای اسلامی کار براساس ضرب‌الاجل مشخص‌شده تشکیل شود

  • کد خبر : 1367
  • 19 مرداد 1402 - 12:40
حضور فرماندار شوش در جمع کارگران معترض شرکت قند خاورمیانه/ حویزه: شورای اسلامی کار براساس ضرب‌الاجل مشخص‌شده تشکیل شود
فرماندار شوش با حضور در بین کارگران معترض شرکت کشت و صنعت چغندر قند خاورمیانه از پیگیری و تحقق مطالبات قانونی آنها خبر داد و از کارگران خواست، چرخه کار و تولید را با همت بالای خود ادامه دهند

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، فرماندار شوش، مسئول روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاهی اجتماعی استان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی صبح امروز پنج‌شنبه در جمع کارگران معترض در شرکت قند خاورمیانه حضور یافتند.

فرماندار شوش در حضور کارگران، با بیان اینکه تشکیل شورای اسلامی کار در شرکت قند خاورمیانه روند قانونی خود را طی کرده است، به رئیس اداره کار شوش دستور داد، براساس زمان‌بندی اعلام شده و ضربالاجل مشخص شده، پیگیر تشکیل شورای اسلامی کار در این شرکت باشد.

محسن حویزه ادامه داد: به زودی انتخابات شورای اسلامی کار برگزار می‌شود و یکی از مهمترین مطالبات کارگران حل خواهد شد، از آن به بعد، مطالبات کارگران در یک فضای قانونمندانه  به مدیرعامل منتقل خواهد شد، اداره کار نیز ناظر بر تحقق مطالبات قانونی کارگران خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه، شورای اسلامی کار شرکت قند خاورمیانه با ترک تشریفات، با من ارتباط مستقیم خواهند داشت، بیان کرد: دیگر مطالبات کارگران از جمله طرح طبقه‌بندی مشاغل، نیازمند طی مراحل اداری و قانونی است اما در دستور کار متولیان شرکت قرار دارد و ما نیز پیگیر احقاق حقوق کارگران هستیم.

فرماندار شوش ادامه داد: حقوق کارگران براساس قانون کار، اصلاح می‌شود، کارگران نیز با مدیرعامل و متولیان شرکت همکاری کنند و نگذارند که خدشه‌ای به چرخه تولید وارد شود‌.

حویزه یادآور شد: تعطیلی کارخانه به چرخه تولید آسیب وارد می‌کند، بنابراین از کارگران می‌خواهیم با خیال راحت به فعالیت خود ادامه دهند، من و همکارانم نیز به صورت جدی، پیگیر رفع مشکلات کارگران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، کارگران شرکت قند خاورمیانه شوش در اعتراض به حقوق پایین و عدم تشکیل شورای اسلامی کار، از هفته قبل دست به تجمع و اعتصاب زده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=1367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.