• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0
دهیار روستای بنه رحیمه:

بوستان روستایی «بنه رحیمه» احداث می شود / ساخت المان های بومی و محلی / ۸ هزار مترمربع آسفالت شد

  • کد خبر : 1350
  • 18 مرداد 1402 - 9:54
بوستان روستایی «بنه رحیمه» احداث می شود / ساخت المان های بومی و محلی / ۸ هزار مترمربع آسفالت شد
دهیار روستای بنه رحیمه از توابع شهرستان کرخه از احداث بوستان بزرگ و نصب المان های بومی و محلی در این روستا خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از معابر روستای بنه رحیمه آسفالت شده است

عباس چنانی امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد در گفت و گو با صدای جریده اظهار کرد: اصلاح زیرسازی و آسفالت ۸ هزار متر مربع از معابر روستای بنه رحیمه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض آلایندگی و با سهمیه قیر رایگان انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت ۴ هزار متر مربع از معابر این روستا در آینده نزدیک اجرا خواهد شد، ادامه داد: با پایان مرحله دوم آسفالت معابر روستای بنه رحیمه که پیش بینی می شود، حداکثر تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد، تمام خیابان های روستا از آسفالت بهره مند می شوند.

دهیار روستای بنه رحیمه در ادامه از احداث بوستان بزرگ این روستا خبر داد و افزود: عملیات احداث این بوستان با ۴ هزار مترمربع مساحت، با بهره مندی از مجموعه مبلمان پارکی و بازی های کودکانه در حال اجراست و پیش بینی می شود، این پروژه با ۳۰ میلیارد اعتبار تکمیل شده و در هفته دولت، افتتاح و برای رفاه و استفاده اهالی محترم روستا، به بهره برداری برسد.

چنانی همچنین با تشکر از پیگیری و تلاش فرماندار شهرستان کرخه و بخشدار بخش شاوور از توابع این شهرستان، به نصب المان های بومی و محلی در این بوستان اشاره کرد و گفت: ساخت و جانمایی المان های بومی و محلی نخل، شتر، شتربان و خیمه یا سیاه چادر محلی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از مسئولان خواستار رفع مشکلات مربوط به الحاق زمین برای واگذاری به جوانان و خانواده های متقاضی مسکن شد و گفت: تخصیص کد و احداث مدرسه مقطع متوسطه پسران نیز از دیگر خواسته های اهالی محترم این روستاست چرا که دانش آموزان بنه رحیمه در این مقطع، مجبورند برای ادامه تحصیل از جاده حادثه خیز و پرتردد و ترانزیتی اندیمشک – اهواز در محدوده کرخه، به مدارس روستاهای همجوار تردد کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، روستای بنه رحیمه با نام محلی شیخ رحمه زامل و الجزایر با حدود ۷۰۰ خانوار و ۳ هزار نفر جمعیت در شهرستان کرخه قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=1350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.