• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
0
به دستور فرماندار شوش صورت گرفت

سرکشی از شرکت‌‌ها و کارخانجات شوش / حویزه: تخلف از قانون تعطیلی سراسری پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 1297
  • 11 مرداد 1402 - 14:25
سرکشی از شرکت‌‌ها و کارخانجات شوش / حویزه: تخلف از قانون تعطیلی سراسری پیگیری می‌شود
فرماندار شوش با بیان اینکه مقرارت و دستور العمل‌های قانونی برای کلیه دستگاههای شهرستان شوش لازم الاجراست، گفت: هیچ مجوزی برای فعالیت بخش خصوصی یا دولتی در تعطیلات سراسری صادر نشده است

محسن حویزه امروز چهارشنبه ۱۱مرداد در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جریده، اظهار کرد: با توجه به دستور دولت مبنی بر تعطیلی سراسری در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه که به دلیل گرمای بی‌سابقه و برای حفظ سلامتی مردم صادر و ابلاغ شد، بررسی رعایت این قانون در شوش در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این تعطیلی شامل بخش خصوصی و دولتی می‌شود، ادامه داد: گزارش‌هایی مبنی بر بی‌توجهی برخی شرکت‌ها به دستور دولت و ادامه فعالیت در روز تعطیل به فرمانداری رسیده است.

فرماندار شوش بیان کرد: هیئتی از فرمانداری، اداره صمت، اداره کار و شهرک صنعتی برای بررسی رعایت قانون تعطیلی اخیر به دلیل گرما در شرکت‌ها و کارخانجات، امروز چهارشنبه تا پایان تعطیلات اعلام شده از سوی دولت، به بازدید سرزده اقدام می‌کنند.

حویزه تصریح کرد: هرگونه فعالیت بخش خصوصی و دولتی در این روزهای تعطیل، باید از قبل اعلام شده و با صدور مجوز از ناحیه استانداری و فرمانداری باشد.

وی افزود: هیچ یک از شرکت‌های تابعه، درخواست مجوز فعالیت در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه را به این فرمانداری ارسال نکرده‌اند.

فرماندار شوش در پایان خاطرنشان کرد: تمکین از مقرارت و دستور العملهای قانونی برای کلیه دستگاههای شهرستان شوش لازم الاجراست و بنده بعنوان مجری امر رسیدگی به اجرای دقیق مقرارات و قوانین در شهرستان، موضوعات را از نزدیک پیگیری و هرگونه تخلف و تمرد از قانون را به مراجع ذی صلاح گزارش خواهم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=1297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.