• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
1

تبدیل شبکه فرسوده سیمی منطقه فکوری شوش به کابل خودنگهدار

  • کد خبر : 1290
  • 11 مرداد 1402 - 11:57
تبدیل شبکه فرسوده سیمی منطقه فکوری شوش به کابل خودنگهدار
سرپرست فرمانداری شوش: طرح تبدیل شبکه هوایی سیمی به کابل خودنگهدار به طول ۵ کیلومتر در منطقه فکوری شهر شوش تهیه شده و به زودی انجام خواهد شد.

محسن حویزه امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جریده اظهار کرد: پس از بازدید میدانی از وضعیت نامطلوب شبکه سیمی برق منطقه فکوری در شهر شوش، پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شبکه سیمی برق خیابان مهران واقع در این منطقه، به دلیل فرسودگی، باعث ایجاد نوسان شدید و قطعی مکرر جریان برق در منازل این منطقه شد که به تجهیزات برقی اهالی خساراتی وارد کرد.

سرپرست فرمانداری شوش بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که از مرکز استان  داشتیم، با تبدیل فوری ۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در این منطقه موافقت شد.

حویزه افزود: با تامین کابل خودنگهدار، اداره توزیع برق شهرستان شوش جهت تبدیل شبکه سیمی فرسوده این منطقه به کابل خودنگهدار که از کیفیت و ولتاژ بالایی برخوردار است، اقدام خواهد کرد.

فرماندار شوش افزود: در تلاش هستیم تا شبکه سیمی در دیگر مناطق شهر شوش نیز به کابل خودنگهدار مجهز شود تا ضمن بهینه‌سازی شبکه و پایداری برق، از سرقت کابل و پیامدهای آن جلوگیری شود.

محسن حویزه در پایان خاطرنشان کرد: در جهت رفاه حال شهروندان، به صورت جدی و میدانی، پیگیر مشکلات شهرستان به ویژه در حوزه برق خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=1290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.