• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

تورس: وقتی نکونام استعفا کرد نگران شدم/ سطح داوری‌های ایران خوب نیست

  • کد خبر : 650
  • 06 فروردین 1402 - 9:18
تورس: وقتی نکونام استعفا کرد نگران شدم/ سطح داوری‌های ایران خوب نیست
هافبک اسپانیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه لیگ ایران نیاز به کمک داور ویدئویی دارد، گفت: وقتی جواد نکونام از فولاد استعفا کرد نگران شدم چون به خاطر او به ایران آمده بودم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، و به نقل از خبرگزاری مهر، «روبرتو تورس» هافبک سابق تیم فوتبال اوساسونا در نقل و انتقالات زمستانی این فصل پس از ۱۸ سال از این تیم اسپانیایی جدا شد و به فولاد خوزستان ایران پیوست. تورس که زمانی با نکونام در تیم اوساسونا همبازی بود، بارها به صراحت گفته بود که به خاطر نکونام حاضر شده به فولاد بیاید.

تورس در نخستین بازی خود در فولاد برابر پرسپولیس گلزنی کرد و از آن زمان یکی از مهره‌های ثابت این تیم بوده است؛ حتی بعد از استعفای جواد نکونام قبل از بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید این تیم.

این بازیکن که تا پایان فصل با فولاد قرارداد دارد، در حال حاضر از تعطیلی لیگ ایران استفاده کرده و برای ملاقات خانواده و دوستانش به اسپانیا بازگشته است.

تورس در خصوص حضورش در لیگ ایران گفت: هفت بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و من تا اواسط ماه می دوباره به پامپلونا بر می‌گردم.

هافبک اسپانیایی فولاد ادامه داد: ما در جدول رده بندی لیگ ایران هشتم هستیم. شانس کمی برای قهرمانی داریم و در خطر هم نیستیم. از زمانی که به فولاد رفتم، همیشه در ترکیب اصلی بوده‌ام و تقریباً در هر مسابقه کامل بازی کرده‌ام.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.