• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
0

پروژه بیمارستان ۲۰۶ تخت‌خواب شوش چه زمانی تکمیل می‌شود؟

  • کد خبر : 67
  • 14 خرداد 1401 - 20:22
پروژه بیمارستان ۲۰۶ تخت‌خواب شوش چه زمانی تکمیل می‌شود؟
عملیات اجرایی پروژه ۲۰۶ تخت خواب بیمارستان شهدای شوش در حال انجام است

به گزارش صدای جریده، سالهاست که اهالی شوش و کرخه منتظر تکمیل این پروژه هستند، پروژه‌ای که اگر به بهره‌برداری برسد، نیاز آنها به تخت بیمارستانی را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

گفته می‌شود که اعتباراتی به این پروژه تزریق شده و پیمانکار در حال انجام استانداردهای زیربنایی و ایمن‌سازی است که از منظر عموم پنهان است و به ستون‌ها و زیرساخت مربوط می‌شود.

ناظرانی از وزارت بهداشت نیز بر این پروژه نظارت می‌کنند، آنها هر از چند گاهی به این پروژه سر می‌زنند و نکات لازم را به پیمانکار پروژه توصیه می‌کنند.

براساس نظر کارشناسان، این پروژه در اوایل سال ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود، تجهیز و بکارگیری نیروی انسانی نیز می‌تواند در یک زمان‌بندی مشخص پیش رفته و باعث شود تا بلافاصله پس از تکمیل عملیات اجرایی پروژه، افتتاح و بهره‌برداری از آن هم انجام شود.

گفته می‌شود، قرار است دانشکده پرستاری نیز در شهرستان شوش راه اندازی شود، این پروژه مهم که در پویایی جامعه و فرصت‌سازی شغلی و علمی، طرحی مهم به شمار می‌رود، می‌تواند در کنار دیگر مراکز دانشگاهی همچون دانشگاه باستان‌شناسی، آزاد و پیام نور، اعتبار آکادمیک این شهرستان را افزایش دهد.

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=67

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.