• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

شکل شهر شلخته است / لزوم تسریع در بهسازی بلوارهای شهر

  • کد خبر : 64
  • 14 خرداد 1401 - 20:14
شکل شهر شلخته است / لزوم تسریع در بهسازی بلوارهای شهر
عضو شورای اسلامی شهر شوش گفت: با وجود تاکید مستمر به شهرداری برای بهسازی در سطح شهر، اما ظاهر شهر به گونه‌ای است که گویا شهرداری در این شهر وجود ندارد

مهدی تمیمی در گفت‌گو با صدای جریده اظهار کرد: علی رغم تاکید به شهردار برای حفظ شکل و بهسازی سیمای شهر شوش، اما متاسفانه همچنان در انجام ابتدایی ترین وظایف خود در این حوزه عاجز است.

وی ادامه داد: بلوارهای سطح شهر، بخشی از ناکارآمدی شهرداری را نشان می‌دهد، این بلوارهای سطح شهر متروکه رها شده و با وجود تاکید مستمر اما همچنان مورد بهسازی قرار نگرفته اند.

عضو شورای اسلامی شهر شوش بیان کرد: بلوار شهید مدرس (شرقی و غربی)، بلوار شهید دانش، بلوار پیروزی (مدافعان سلامت)، بلوار جمهوری، بلوار شهید سلیمانی تا میدان شهید درویشی، بلوار ولایت و غدیر و آیت الله خامنه‌ای (کوی سلمان) و بلوار کوی ابوذر غفاری و بلوار قانون در کوی دانیال و فضای سبز موسوم به ساحلی در پشت حرم مبارک دانیال تا انتهای ساحل آخر آسفالت دچار رهاشدگی شده و وضعیت نامناسب آنها چهره شهر را مخدوش کرده است.

تمیمی با بیان اینکه لزوم بهسازی بلوارها بارها به شهرداری تاکید شده است، افزود: لازم است که در بلوارها، عملیات بهسازی شامل اصلاح فضای سبز و هرس درختان، گل‌کاری، ترمیم و بازسازی سنگ بلوارها و رنگ‌آمیزی انجام شود تا از حالت شلختگی درآمده و شکل زیبایی به خود بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر شوش تشریح کرد: عدم انجام هرس مناسب درختان در محدوده بلوارها، مانع از روشنایی شده و سطح معابر را تاریک نگه داشته است.

تمیمی خاطرنشان کرد: این مسائل، موضوعاتی بسیار بدیهی و ابتدایی است که شهرداری باید مستمر انجام دهد اما متاسفانه عملکرد ضعیف آن باعث شده تا تمرکز و انرژی ما بعنوان ناظر در این محدوده هدر رود حال انکه شورای شهر طبق قانون و براساس وظایف و ظرفیت خود باید به افق بالاتری برای توسعه و پیشرفت شهر بیندیشد.

وی سیمای شهر را شلخته توصیف کرد و گفت: متاسفانه شهرداری در مرحله حفظ و بهسازی وضعیت شکلی شهر نیز، ناکارآمد است، شهرداری باید تلاش خود را برای گذر از بدیهیات همچون بهسازی وضعیت جدول‌ها و بلوارها، روشنایی و خدمات عمومی و … مضاعف کند تا با این شهرداری امیدوار به تحقق افق بلندتر نیز باشیم.

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=64

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.