• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
1

چرا مردم به حرف‌های «محمد کعب عمیر» اعتماد ندارند؟

  • کد خبر : 4357
  • 09 شهریور 1403 - 14:46
چرا مردم به حرف‌های «محمد کعب عمیر» اعتماد ندارند؟
متراکم شدن وعده ها و عدم دسترسی راحت مردم با این نماینده مجلس، باعث ایجاد بی اعتمادی دوباره نسبت به کعب عمیر شده است، این حالت از بی اعتمادی، روز 8 شهریور در مراسمی که کعب عمیر برای تجلیل از خبرنگاران تدارک دیده بود، در دو ناحیه بسیار ملموس بود

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، محمد کعب عمیر در انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء توانست برای بار دوم به مجلس راه یابد، این موفقیت در حضور چهره های کارکشته سیاسی همچون سید جاسم ساعدی، سید راضی نوری و همچنین ناصر چنانی، باعث شد تا اهمیت این پیروزی دو چندان شود.

این در حالی است که تا چند ماه قبل از برگزاری انتخابات، محمد کعب عمیر در میان انبوهی از وعده های محقق نشده گرفتار شده بود و امیدی به موفقیت او در انتخابات ۱۴۰۲ نمی رفت، سرانجام با سر دادن وعده های جدید، برانگیخته شدن احساسات قبیله ای، و همچنین جلب نظر آرای کارگری به ویژه در هفت تپه، این کعب عمیر بود که پیروز انتخابات لقب گرفت.

اما کعب عمیر پشت تریبون ستاد انتخاباتی اش، وعده های گذشته خود را مجددا تکرار کرد، او بار دیگر از پروژه های عمرانی گفت که قرار بود در دوره اول خود، آنها را به سرانجام برساند، او درباره بیمارستان ۲۰۶ تخت خوابه وعده تحقق قریب الوقوع داد و همچنین زیرگذر ورودی شهر، خبر از اخذ مجوز داد و حتی از زمان کلنگ زنی پروژه زیر گذر در اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت اما این اتفاق نیفتاد.

اکنون متراکم شدن وعده ها و عدم دسترسی راحت مردم با این نماینده مجلس، باعث ایجاد بی اعتمادی دوباره نسبت به کعب عمیر شده است، این حالت از بی اعتمادی، روز ۸ شهریور در مراسمی که کعب عمیر برای تجلیل از خبرنگاران تدارک دیده بود، در دو ناحیه بسیار ملموس بود، تقریبا تمام خبرنگاران نسبت به وعده های محقق نشده کعب عمیر سوال داشتند و او را از این منظر به نقد کشیدند، همچنین از عدم دسترسی او، و پاسخ ندادن به تماسهای خرنگاران و از نبود یک پنجره ارتباطی بین او و جامعه خبری انتقاد کردند.

از طرف دیگر، بسیاری از مردم که مدتها در تلاش برای دیدار با این نماینده مجلس بودند، به محض اطلاع از جلسه با خبرنگاران، پشت درب ورودی سالن محل جلسه، برای ساعتها در گرمای ۵۰ درجه منتظر ماندند و در نهایت و تحمل سختی بسیار موفق به دیدن او شدند، دیداری که با گلایه های بسیاری همراه بود.

این وضعیت، نشان دهنده ناامیدی و نارضایتی بوده که در حال رسوب در بین تمام اقشار جامعه است، در این شرایط، نه تنها ۲ شهرستان ضرر می کند، بلکه فرصتهای بازسازی و توسعه و محرومیت زدایی نیز از دست رفته و امید که بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران است، از بین مردم نابود خواهد شد.

اکنون نماینده شوش و کرخه در مجلس می تواند به دور از وعده سرایی، و با تکیه بر خرد جمعی و گروهی از نخبگان، خبرنگاران و فعالان حوزه های مختلف، به دنبال تحقق مسئولیتهای قانونی و اخلاقی خود در قبال مردم باشد، در غیر این صورت، جلب دوباره اعتماد مردم، از گذشته سخت تر خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نماینده در شوش هیچ کاره است ،حرف اول و آخر رو میراث می زند ،همه چیز تو شوش رو اول باید به تایید میراث برسونید بعد اقدام کنید ،میراث به بهانه های واهی و مغرضانه از پیشرفت و توسعه شهر شوش جلوگیری می کند ،البته دست های پشت پرده در مرکز استان و کشور هستند که کل شوش و مردمش رو گروگان گرفتند و کاری از دست نماینده بر نمیاد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.