• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
1

موکب دائمی «حدیقة الحسین» در اندیمشک بدون انشعاب دائمی برق / ۳۰ خانواده در خدمت اهل بیت

  • کد خبر : 4341
  • 08 شهریور 1403 - 10:49
موکب دائمی «حدیقة الحسین» در اندیمشک بدون انشعاب دائمی برق / ۳۰ خانواده در خدمت اهل بیت
۳۰ خانواده در اندیمشک با هزینه شخصی موکبی به نام حدیقة الحسین را در کیلومتر ۶ جاده ترانزیتی اندیمشک به شوش کنار پمپ بنزین و در قطعه زمینی که متعلق به خودشان است، راه انداخته اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، ۳۰ خانواده در اندیمشک با هزینه شخصی موکبی به نام حدیقة الحسین را در کیلومتر ۶ جاده ترانزیتی اندیمشک به شوش کنار پمپ بنزین و در قطعه زمینی که متعلق به خودشان است، راه انداخته اند.

این موکب در طول سال و در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی، به مردم خدمت رسانی می کند، دست اندرکاران مردمی آن، به صورت خودجوش، اقدام به احداث سرویس بهداشتی و برخی امکانات رفاهی برای استفاده زائران و رهگذران کرده اند، اما اوج خدماترسانی این موکب در روزهای اربعین حسینی است، در این ایام به طور متوسط روزانه بین ۶ تا ۸ هزار نفر از رهگذران و عزاداران و زائران اربعین حسینی در ابن موکب خدمات صبحانه، نان گرم، نهار، میان وعده، نوشیدنی های گرم و سرد و شام دریافت کرده اند.

اکنون تنها خواسته این موکب داران، واگذاری انشعاب دائمی است، آنها اقدامات اداری را انجام داده اند و انتظار دارند، برای این موکب دائمی و فعال در طول سال، یک انشعاب دائمی درنظر گرفته شود.

گفتنی است، اندیمشک از جمله شهرستان‌های شاخص در اقامه عزای اباعبدالله(ع) در محرم و صفر است و به دلیل موقعیت جغرافیایی کم نظیر سالانه میزبان میلیون‌ها زائر اربعین است

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.