• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
0

مدافع فولاد خوزستان: شرمنده هوادارانیم، اما به آینده امیدواریم

  • کد خبر : 4304
  • 02 شهریور 1403 - 15:42
مدافع فولاد خوزستان: شرمنده هوادارانیم، اما به آینده امیدواریم
علی نعمتی، مدافع فولاد خوزستان، پس از تساوی مقابل مس رفسنجان، از عملکرد تیمش ابراز نارضایتی کرد و به هواداران قول داد در بازی‌های آینده با کسب پیروزی، جبران کنند.

به گزارش صدای جریده، علی نعمتی، مدافع باتجربه فولاد خوزستان، پس از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر، در خصوص عملکرد تیم و نتایج این بازی صحبت کرد. نعمتی با ابراز تاسف از تساوی تیمش، گفت: “ما در این بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. همه تلاشمان را کردیم تا سه امتیاز را کسب کنیم، اما شانس با ما یار نبود. به هوادارانمان که همیشه از ما حمایت می‌کنند، قول می‌دهیم در بازی‌های آینده با کسب پیروزی، آن‌ها را خوشحال کنیم.”

وی در ادامه افزود: “این بازی نشان داد که تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در رقابت‌های لیگ برتر مدعی باشد. با کمی دقت بیشتر در استفاده از موقعیت‌ها، می‌توانیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم. کادر فنی به خوبی تیم را آماده کرده بود و ما همه تلاش خود را کردیم، اما فوتبال گاهی اوقات غیرقابل پیش‌بینی است.”

نعمتی همچنین به حمایت هواداران فولاد اشاره کرد و گفت: “حضور گرم هواداران در ورزشگاه، انگیزه ما را برای کسب پیروزی دوچندان می‌کند. امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا و کسب نتیجه مطلوب، قدردان حمایت‌های آن‌ها باشیم.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.