• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

کارگران آبفای شوش در انتظار دریافت معوقات چند ماهه

  • کد خبر : 4057
  • 07 خرداد 1403 - 9:59
کارگران آبفای شوش در انتظار دریافت معوقات چند ماهه
کارگران آبفای شوش می‌گویند، ۴ ماه است که دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند، آنها از کارفرمای خود گلایه دارند که چرا در ماه‌های اخیر، حتی بیمه تامین اجتماعی‌شان را واریز نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، کارگران آبفای شوش می‌گویند، ۴ ماه است که دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند، آنها از کارفرمای خود گلایه دارند که چرا در ماه‌های اخیر، حتی بیمه تامین اجتماعی‌شان را واریز نکرده است.

کارگران از مسئولان خواستند تا پیگیر پرداخت دستمزد‌هایشان و حل مشکل بیمه درمانی‌شان باشند، آنها می‌گویند، وضعیت بازار، گرانی‌ها و پرداخت نشدن مطالباتمان، بار سنگینی بر دوش‌مان گذاشته و زندگی را به کام خانواده‌هایمان تلخ کرده است.

معوقات کارگری، تنها دغدغه کنونی اداره آبفای شوش نیست، آنها مشکلات عدیده‌ای در مناطق شهری و روستایی دارند چرا که در اغلب نقاط، شبکه‌های آبرسانی دچار فرسودگی بوده و شکستگی‌های پی در پی، خرج روی دست آنها می‌گذارد.

از طرفی دیگر، مطالبات خود آبفا از صنایع و شرکت‌ها و حتی برخی ادارات، به شکل مطلوبی وصول نمی‌شود، این مطالبات رسوب‌شده اگر به حساب آبفا واریز شود، می‌تواند گره مشکلات این اداره را باز کند.

همچنین برخی می‌گویند، درآمدهای آبفا در شوش به حساب استان واریز می‌شود، حال اگر این بودجه صرف نیازمندی‌های آبفا می‌شد، وضعیت این اداره بهبود پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.