• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

وعده فرماندار شوش پس از پیگیری چند ماهه رسانه‌ها: جاده دوار آسفالت می‌شود

  • کد خبر : 4059
  • 07 خرداد 1403 - 10:03
وعده فرماندار شوش پس از پیگیری چند ماهه رسانه‌ها: جاده دوار آسفالت می‌شود
سالهاست، «ایمن‌سازی و آسفالت محور یک کیلومتری دوار تا پل شهید ناجیان» از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، سالهاست، «ایمن‌سازی و آسفالت محور یک کیلومتری دوار تا پل شهید ناجیان» از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود.

این جاده از نظر گردشگری مناطق عملیاتی و جنگی، و ترانزیت محموله‌های کشاورزی بسیار مهم و استراتژیک است، همچنین جاده دوار حلقه اتصال روستاهای غرب کرخه به منطقه شهر شوش و جاده ترانزیتی اهواز است که اهمیت آن را دو چندان می‌کند.

اما با این وجود، جاده دوار در بخش مرکزی شوش، همواره مورد اغفال و بی‌مهری مسئولان بوده است، حتی با تزریق اعتبارات عوارض آلایندگی در سالهای اخیر نیز، این محدوده روی آسفالت به خود ندید.

اما اکنون فرماندار شوش وعده داده است که عملیات اجرایی ایمن سازی و آسفالت جاده دوار با تعیین پیمانکار به زودی آغاز، و تا پایان خرداد تکمیل می‌شود.

محسن حویزه در مصاحبه‌ای، حرف همیشگی رسانه‌ها درباره فرسودگی این جاده را تکرار کرده و وضعیت چاله‌چوله‌های آن را تایید می‌کند، او می‌گوید: جاده بسیار ناایمن و پر از چاله است و این موجب شده تا حوادث مختلفی در این محور طی سال های اخیر رقم بخورد!

اما حویزه علت تاخیر در پروژه را شرکت نکردن پیمانکار در مناقصه اعلام می‌کند، او توضیح می‌دهد: برای آغاز عملیات اجرایی این محور طی چهار ماه گذشته به دلیل شرکت نکردن پیمانکار در مناقصه انجام شده با تاخیر مواجه شد که سرانجام با تعیین مناقصه و تحویل زمین به آن، عملیات اجرایی اصلاح، ایمن سازی و آسفالت این محور آغاز خواهد شد.

فرماندار می‌گوید، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار محقق شده و انتظار می رود این طرح طی یک ماه یا یعنی تا پایان خرداد ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=4059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.