• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
4

توقف‌ناپذیر: «کعب‌عمیر» رویاهای مدعیان را کشت!

  • کد خبر : 3892
  • 12 اسفند 1402 - 19:22
توقف‌ناپذیر: «کعب‌عمیر» رویاهای مدعیان را کشت!
محمد کعب‌عمیر که همواره از ناحیه عملکردش، مورد نقد افکار عمومی بود، در کمال ناباوری توانست در انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در حوزه شوش و کرخه، ۳۴ هزار رای دشت کند.

عارف شریفی صرخه: محمد کعب‌عمیر که همواره از ناحیه عملکردش، مورد نقد افکار عمومی بود، در کمال ناباوری توانست در انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در حوزه شوش و کرخه، ۳۴ هزار رای دشت کند.

ناصر چنانی نیز، مرد دوم انتخابات بود که با رویش ۱۰ هزار نفری نسبت به دوره قبل، عملکرد مناسبی از خود بر جای گذاشت اما این حجم از رویش نیز نتوانست او را راهی خانه ملت کند.

حضور مدعیانی همچون سید جاسم ساعدی، سید راضی نوری و سید حسن نجات، این انتخابات را بسیار پیچیده و جذاب کرده بود.

پیروزی در میان این مدعیان سرشناس، افتخار بسیار بزرگی است که در تاریخچه انتخابات ثبت می‌شود، اما فرضیه‌هایی وجود دارد که سلامت این موفقیت را مورد تردید قرار می‌دهد، این فرضیه‌ها اغلبا در فضای مجازی مطرح می‌شوند و اکثرا به برخی تخلفات انتخاباتی توسط برخی افراد منتسب به داوطلبان اشاره دارد که نیازمند مستندانگاری و اثبات است.

تاخیر در اعلام نتایج انتخابات نیز بر این تردیدها دامن زد، با این وجود، رویاهای سیاسیون سرشناس شوش، در انتخابات ۱۴۰۲ به پایان رسید و محمد کعب‌عمیر در انتقادآمیزترین و رقابتی‌ترین فضای ممکن، پیروز و برای ۴ سال دیگر، نماینده مردم رنج دیده شوش و کرخه در مجلس شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.