• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

واکنش «ناصر چنانی» به ویدئوی جنجالی

  • کد خبر : 3881
  • 05 اسفند 1402 - 5:05
واکنش «ناصر چنانی» به ویدئوی جنجالی
یک ویدئوی جنجالی درباره شهر حر و حساسیت موضوع از نظر اجتماعی و نه سیاسی، باعث شد تا به ستاد ناصر چنانی رفته و با او درباره این موضوع گفت‌وگو کنیم.

گزارش و گفت‌وگو: عارف شریفی صرخه: یک ویدئوی جنجالی درباره شهر حر و حساسیت موضوع از نظر اجتماعی و نه سیاسی، باعث شد تا به ستاد ناصر چنانی رفته و با او درباره این موضوع گفت‌وگو کنیم.

ویدئو را برای این داوطلب مجلس پخش کردیم و از پیامدهای اجتماعی رفتاری که از سوی یک فردی که گفته می‌شود منتسب به ستاد تبلیغاتی اوست، گفتیم و در نهایت نظر چنانی را پرسیدیم.

صدای جریده: اهالی شهر حر یا بیت‌چریم، معتقدند که به آنها توهین شده است و منتظر واکنش شما درباره آن ویدئو هستند؟

ناصر چنانی: هرگونه اهانت به اهالی شریف حر، توهین به بنده است، من و تمام افراد حاضر در مجموعه ستادی، از این رفتارها اعلام برائت می‌کنیم.

صدای جریده: شهروندان حر ممکن است به این اکتفا نکنند، آنها شخص توهین کننده را منتسب به شما می‌دانند و از شما انتظار دارند، عذرخواهی کنید، این کار را انجام می‌دهید؟

ناصر چنانی: بنده به عنوان شخصی که با برنامه کاملا مشخص برای خدمت به مردمم در شهرستان‌های شوش و کرخه، داوطلب انتخابات شده‌ام، هرگز جریحه‌دار شدن احساسات همشهریانم را تحمل نمی‌کنم و از این فرصت استفاده می‌کنم تا ضمن عذرخواهی از مردم عزیزم در شهر حر، این اطمینان را بدهم که مسئله را به صورت جدی پیگیری نمایم.

صدای جریده: آیا عذرخواهی شما صرفا سیاسی است یا اجتماعی؟

ناصر چنانی: اصلا مسئله سیاسی نیست و من ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی را قربانی سیاست و انتخابات نخواهم کرد، اگر خداوند توفیق خدمت دهد، بنده در عمل این را ثابت خواهم کرد.

صدای جریده: چه تضمینی می‌دهید که دیگر چنین رفتارهایی از منتسبان به شما تکرار نشود؟

ناصر چنانی: چه کسی می‌تواند اهانت به خانواده خود را تحمل کند، مردمم در شهر حر، مثل خانواده من هستند و مجددا عرض می‌کنم حرمت و جایگاه و عزت و حیثیت مردم حر و دیگر مناطق شهرستان‌های شوش و کرخه، خط قرمز بنده است و هر کسی از خط قرمز عبور کند، از او بریء هستم و تضمین می‌دهم اینگونه افراد هیچ جایگاهی در مجموعه اخلاق‌مدار بنده نخواهند داشت، البته در فضای انتخابات ممکن است شیطنت‌هایی از سوی افرادی برای تخریب شکل بگیرد، مثلا چند وقت پیش چنین موردی درباره یک داوطلب دیگر مطرح شد و در دوره‌های قبل، داوطلبان دیگری نیز با چنین شیطنت‌های مواجه شدند، اما به هر حال، من مردمم را دوست دارم و به هیچ وجه، ناراحتی آنها را بر نمی‌تابم.

صدای جریده: برای مردم شهر حر چه پیامی دارید، آنها عذرخواهی شما را خواندند، چه برنامه‌ای برای خواستگاه اسب اصیل عرب و پایتخت شبیه‌خوانی و تعزیه میدانی دارید؟

ناصر چنانی: پیام من به مردم دوست‌داشتنی و عزیز شهر حر این است که بدانند، ما در یک سرزمین زندگی می‌کنیم و اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار زیادی ما را به هم پیوند داده و هیچکس نمی‌تواند، این پیوند محکم و ناگسستنی را از بین ببرد، بنده معتقدم، اهالی شریف شهر حر هوشیار هستند و در برابر کسانیکه که به دلایل سیاسی سعی در بر هم زدن آرامش مردم هستند تا بلکه با تخریب دیگران و فریب افکار عمومی، فضا را به سمت و سوی دلخواه‌شان هدایت کنند، خواهند ایستاد. بنده مجددا نسبت به عزیزان خودم در شهر حر ادای احترام می‌کنم، پایدار و برقرار باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.