عارف شریفی صرخه بررسیهای ما نشان میدهد که استراتژی ۳ داوطلب تا امروز، کاربردیتر از سایرین بوده است، یعنی اگر امروز انتخابات برگزار شود، این ۳ نفر، به عنوان ۳ شانس اول پیروزی در انتخابات خواهند بود، آنها برای چند سال به حضور چهرهبهچهره و اقناعسازی مستقیم پرداخته و این استراتژی، مهمترین عملکرد ممکن تا یک ماه پیش از انتخابات است، اما بازدهی این استراتژی رفته رفته کمتر و کمتر خواهد شد، به این دلیل که معادلات سیاسی کاملا متغیر است و با توجه به فشردهشدن رقابت و نمود بیشتر آن در میدان و فضای مهم مجازی، امکان از بین رفتن دستاورد قبلی محتمل خواهد بود، در ۲۷ روز باقیمانده، موج انتخاباتی تعیین کننده است و تجربه ثابت کرده، بیشتر مردم، در نهایت داوطلبانی را انتخاب میکنند که فکر کنند، احتمال پیروزی آنها بیشتر است، یعنی مردم برای انتخاب به طور ناخودآگاه درگیر موج میشوند و هر داوطلب شاخصی که در ایجاد موج، قویتر عمل کند، شانساش برای همراه کردن مردم و به ویژه آرای خاموش و خاکستری بیشتر خواهد بود، بنابراین تیم داوطلبی که شگردهای رقابت انتخاباتی را بلد باشد و از قدرت تحلیل و جریانسازی، مدیریت بحران و مقابله سیاسی، زمانشناسی و قدرت تولید محتوا، مدلسازی و برنامهنگاری و چهرهکردن برخوردار باشد، میتواند داوطلب موردنظرش را به موفقیت برساند، بنابراین از این به بعد، تیم قویتر و سازماندهی بهتر، حرف اول را در رقابت انتخاباتی خواهد زد.
انتهای پیام