• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
4

جاده‌های ناتمامِ شوش و کرخه / مرگ‌های پیاپی

  • کد خبر : 3820
  • 10 بهمن 1402 - 10:37
جاده‌های ناتمامِ شوش و کرخه / مرگ‌های پیاپی
نماینده فعلی و نامزدهای کنونی لازم است در مورد وضعیت مرگبار جاده های شوش و کرخه نقش خود را به عنوان دلسوز و فعال نشان دهند که آیا تنها در فصل انتخابات به یاد مرگ و میر می‌افتند یا هر کدام در جایگاهی که داشتند چه گامی برای بهبود این وضعیت برداشته‌اند؟

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، آسیب‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در ایران یکی از پنج علت مهم مرگ و میر به‌شمار می‌رود. این واقعیت که مرگ ومیرهای جاده‌ای بزرگترین قاتل نسل‌های جوان است، لکه‌ای بر جامعه‌ی ماست.

فقیرترین کشورهای جهان از بالاترین میزان تلفات جاده‌ای رنج می‌برند و ما باید به این نابرابری فاحش رسیدگی کنیم.

وضعیت جاده‌های شوش و کرخه از نظر ایمنی و روشنایی در شرایط غیراستاندارد هستند به طوری که مرتب خبرهای تصادف در مسیرهای چنانه (بیت عجم)، مسیر بیت چریم، مسیر فتح المبین – صرخه، مسیر چعب، مسیر خسرج و آهودشت را شنیده‌ایم که باعث مرگ جوانانِ این دیار شده است.

در این بین نماینده کنونی به عنوان ناظر بر اوضاع و نامزدهای کنونی لازم است نقش خود را به عنوان دلسوز و فعال نشان دهند که آیا تنها در فصل انتخابات به یاد مرگ و میر می‌افتند یا هر کدام در جایگاهی که داشتند چه گامی برای بهبود این وضعیت برداشته‌اند؟

متاسفانه فضای سیاسی و مسائل اقتصادی باعث شده است که موضوعِ جان انسان‌ها از نگاه نامزدهای انتخاباتی در اولویت نباشد‌‌. حداقل در موضع‌گیری‌های انتخاباتی، سخنی در این باره به میان نیاورده یا بطور جدی به آن نپرداخته‌اند.

فعالان لازم است سوال از نماینده و نامزدها درخصوص جان انسان‌ها را در گعده‌های انتخاباتی مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.