• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
3

کدام داوطلب «سیم اشتباه» بمب انتخابات را قطع می‌کند

  • کد خبر : 3787
  • 08 بهمن 1402 - 0:31
کدام داوطلب «سیم اشتباه» بمب انتخابات را قطع می‌کند
«مرغ سیاست یک پا ندارد»، لجاجت در رقابت‌های سیاسی، ثمری جز از دست دادن فرصت‌ها و گزینه‌های دم‌دستی ندارد.

صدای جریده – عارف شریفی صرخه: «مرغ سیاست یک پا ندارد»، لجاجت در رقابت‌های سیاسی، ثمری جز از دست دادن فرصت‌ها و گزینه‌های دم‌دستی ندارد.

در این دوره از انتخابات مجلس در حوزه شوش و کرخه، شاهد توازن سیاسی بی‌سابقه‌ای بین حداقل ۴ داوطلب انتخاباتی هستیم، ۲ نماینده ادوار شوش به همراه ۲ نامزد سابق و پررای انتخابات ۱۳۹۸، معادلات انتخاباتی را به شدت پیچیده کرده است.

با توجه به آرای مکانی، سنتی و قبیله‌ای و تجربه انتخابات دوره یازدهم و البته تحرکات کنونی داوطلبان مجلس، به نظر می‌رسد که ۴ داوطلب شانس تقریبا یکسانی برای پیروزی در انتخابات دارند، این می‌تواند، خطر بزرگی برای هر ۴ نفر باشد و باعث شود، شخص یا ائتلاف دیگری پیروز انتخابات شود.

برخی از این داوطلبان، خطر را به خوبی احساس کرده و براساس اطلاعات دریافتی، مذاکراتی با برخی نامزدان دیگر ترتیب داده‌اند که همچنان ادامه دارد، اما دیگر داوطلبان شاخص، تصمیم گرفته‌اند، بدون هیچ توافقی، به میدان پر رمز و راز انتخابات پای بگذارند، مسئله‌ای که نگرانی و ناامیدی را به اردوی یارانشان آورده و شانس پیروزی‌شان در این رقابت فشرده را کاهش داده است.

این داوطلبان، «سیم اشتباه» بمب انتخابات را انتخاب کرده‌اند، تصمیمی که می‌تواند به قیمت از دست رفتن فرصت و آرزوی مجلس دوازدهم برای آنها باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.