• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

اختلال در اینترنت پس از قطعی برق در «کرخه»

  • کد خبر : 3790
  • 08 بهمن 1402 - 8:39
اختلال در اینترنت پس از قطعی برق در «کرخه»
پس از قطع شدن برق، اینترنت و آنتن اپراتورهای تلفن همراه در برخی مناطق شهری و روستایی خوزستان قطع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، پس از قطع شدن برق، عموما یا اینترنت و یا آنتن اپراتورهای تلفن همراه در برخی مناطق شهری و روستایی هم قطع می‌شود.

از شهرستان کرخه خوزستان نیز چنین گزارش‌هایی دریافت شده است که با قطعی برق، امکان دسترسی به سرویس اینترنت نیز از بین می‌رود.

روستای «خویس» از پرجمعیت‌ ترین روستاهای این شهرستان با حدود ۶ هزار نفر جمعیت است که با اختلال مشابهی مواجه می‌باشد، یکی از اهالی در این ارتباط به صدای جریده می‌گوید: روستای پر جمعیت‌ ما از قطع آنتن تلفن همراه ایرانسل و همراه اول رنج میبرد و به محض قطع شدن برق، آنتن تلفن همراه نیز قطع می‌شود و این مشکل از خیلی وقت تاکنون حل نشده است.

وی ادامه می‌دهد: در مواردی حتی بعضی از دانشجوها در زمان امتحانات پایان ترم مجازی، به علت اختلال در اینترنت، مجبور به رفتن به محدوده شهر شاوور یا کنار جاده ترانزیتی اهواز – شوش می‌شوند و امتحان خود را در آن محل انجام می‌دهند! لطفا صدای ما را به مسولان مربوطه اطلاع‌رسانی کنید.

به گزارش صدای جریده، معمولا دلیل قطعی اینترنت پس از قطعی برق، به علت وجود مشکل در باتری دکل‌های تلفن همراه است، معمولا هر باتری برای ۲ ساعت پاسخگوی قطعی برق است؛ پس از شارژ کامل، نیازمند ۸ ساعت اتصال به شارژر هستند تا به طور کامل شارژ شوند، بنابراین، یا باتری‌های دکل‌های تلفن شارژ نمی‌شوند یا باتری‌هایشان دچار مشکل است و یا اصلا باتری ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.