• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

این داوطلب فیکس انتخابات ۱۴۰۲ را بشناسید

  • کد خبر : 3719
  • 29 دی 1402 - 18:46
این داوطلب فیکس انتخابات ۱۴۰۲ را بشناسید
سعید پورعبداللهی در دوره نمایندگی کعب‌عمیر، به معاونت فرمانداری رسید، تجربه کسب کرد و در سال انتخاباتی، تصمیم گرفت، یکی از داوطلبان انتخابات ۱۴۰۲ در شوش و کرخه باشد.

صدای جریده – عارف شریفی صرخه: سعید پورعبداللهی در دوره نمایندگی کعب‌عمیر ( نماینده فعلی شوش و کرخه در مجلس)، به معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شوش رسید، تجربه کسب کرد و در سال انتخاباتی، تصمیم گرفت، یکی از داوطلبان انتخابات ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه شوش و کرخه باشد.

به گفته این داوطلب تایید صلاحیت شده، او تا پایان، در صحنه رقابت باقی می‌ماند، بنابراین شاید بتوان گمانه‌های ائتلاف، توافق یا کنار کشیدن او به نفع سید جاسم ساعدی یا محمد کعب‌عمیر و یا طرف‌های دیگر را از هم‌اکنون منتفی دانست!

اما میدان سیاست، فضای انعطاف‌پذیری دارد و معمولا سیاسیون کارکشته، هیچگاه خود را با جمله‌های بسته، محدود نمی‌کنند، بلکه آنها همواره با آنالیز وضعیت خود و رقبا، و بکارگیری شگردهای سیاسی، شرایط را برای یک تصمیم غیرمنتظره آماده نگه می‌دارند.

البته گاهی در مقابله با شایعات مخرب رقبا، ممکن است، سیاسیون به اعلام موضع و نظر و تصمیم قاطع، پناه ببرند تا جلوی پاشیدگی در «تیم خودی» را بگیرند.

بنابراین در انتخابات پیش‌رو، باید منتظر تصمیمات سرنوشت‌ساز داوطلبان باشیم، تصمیماتی که آرایش نهایی رقابت در انتخابات را تشکیل خواهد داد، البته تا جایی که قانون انتخابات اجازه دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.