• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

بازارِ داغِ شایعاتِ انتخاباتی در شوش و کرخه

  • کد خبر : 3635
  • 14 دی 1402 - 14:47
بازارِ داغِ شایعاتِ انتخاباتی در شوش و کرخه
بازار داغ شایعات در شوش و کرخه هم رونق گرفته و برخی از تایید شدن صلاحیت برخی داوطلبان شاخص انتخاباتی همچون سید جاسم ساعدی و سید راضی نوری سخن می‌گویند!

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، تنها یک روز تا اعلام رسمی نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس باقیمانده است، بازار داغ شایعات در شوش و کرخه هم رونق گرفته و برخی از تایید شدن صلاحیت برخی داوطلبان شاخص انتخاباتی همچون سید جاسم ساعدی و سید راضی نوری سخن می‌گویند!

این شایعات فضای تنوری انتخابات را گرم‌تر می‌کند و استرس برخی رقبا را به بالاترین حد خود می‌رساند، همچنین از گوشه‌کنار این دو شهرستان، خبرهایی مبنی بر رد صلاحیت برخی داوطلبان تاییدشده شنیده می‌شود، خود این داوطلبان نیز از این خبرهای ضد و نقیض گیج شده و تمرکز خود را برای فعالیت‌های پنهانی و تبلیغاتی از دست داده‌اند.

طبیعی است که بازار شایعات تا لحظه اعلام نتایج گرم خواهد ماند، تیم‌های برخی داوطلبان نیز برای حفظ ساختار تشکیلات ستادی خود و از بین نرفتن انگیزه و امید هواداران، عمدا به این شایعات دامن می‌زنند.

اما در صورت تایید شدن صلاحیت سید جاسم ساعدی و سید راضی نوری، پیش‌بینی می‌شود، داوطلبان پوششی و آلترناتیو یا ذخیره از گردونه انتخابات خارج شوند و چیزی شبیه به مجموعه‌ای از ائتلافات را در انتخابات شاهد باشیم.

در این صورت، به صورت خودکار، برخی داوطلبان که از دانش و تاکتیک‌ سیاسی بی‌بهره هستند و برای شرایط مختلف، خود را آماده نساخته‌اند، از گردونه رقابت خارج می‌شوند و رویای آنها برای راهیابی به خانه ملت نافرجام باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.