• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

اصلاح نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در شوش / سه‌راهی شرکت قند مسدود شد

  • کد خبر : 3499
  • 19 آذر 1402 - 16:37
اصلاح نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در شوش / سه‌راهی شرکت قند مسدود شد
عملیات اصلاح نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی شهر حر در جاده پرتردد شوش – دزفول امروز یکشنبه ۱۹ آذر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، عملیات اصلاح نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی شهر حر در جاده پرتردد شوش – دزفول امروز یکشنبه ۱۹ آذر آغاز شد.

این نقطه پرحادثه به فاصله چند کیلومتر به شهر حر در بخش مرکزی منتهی می‌شود، جاده شهر حر محل تردد روزانه شهروندان و اهالی چند روستای تابعه و صدها کارگر شاغل در این مسیر است، با این وجود، اصلاح و ایمن‌سازی آن، جزو مطالبات همیشگی مردم این منطقه بوده است.

اما مسدود شدن سه‌راهی شهر حر که به سه‌راهی شرکت قند نیز مشهور است، بدون اطلاع عمومی انجام شده و مردم را سرگردان کرده است.

اکنون مردم برای تردد به مقصد شهر حر با روستاها و کارخانه‌های تابعه، مجبورند که از مسیر جاده ترانزیتی شوش – اهواز به سمت جاده هفت‌تپه – حر بروند.

سرپرست اداره راه‌داری شوش در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جریده، آغاز این پروژه را براساس تصمیم شورای ترافیک عنوان کرد.

عادل سجیرانی گفت: ۳ راه شرکت قند و ۳ راه عمله سیف دو نقطه حادثه‌خیز شهرستان شوش هستند که در پروسه‌های زوده بازده، میان بازده و دراز مدت باید مشکل آنها حل شود.

وی ادامه داد: امروز عملیات چیدمان نیوجرسی همراه با جانمایی پایه‌های برق در ۳ راه شرکت قند به سمت شهر حر را در حال انجام هستیم.

سرپرست راهداری شوش در ادامه بیان کرد: بعد از تحقیقات و بررسی‌های لازم براساس چارچوب سازمان راهداری و پلیس راه، ۱۲۰ نقطه کشور محل حادثه خیز و نا امن شناخته شده‌اند.

سجیراتی اظهار داشت: ۱۹ نقطه از این ۱۲۰ نقطه مختص استان خوزستان و ۲ نقطه در شوش شناسایی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، ایمنی در مدیریت این پروژه از دیگر نگرانی‌های مردم است، شهروندان در تماس با صدای جریده، با اشاره به این موضوع، خواستار رعایت کامل ایمنی و و اقدامات پیشگیرانه و نصب تابلوهای هشدار برای جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای برای ترددکنندگان در جریان عملیات اجرایی شدند.

گفتنی است که جاده شهر حر از سه راهی موسوم به شرکت قند تا شهر حر ۱۲ کیلومتری طول دارد، این محور تنها جاده دسترسی ۱۰ هزار نفر از ساکنان شهر حر، روستاییان و صدها کارگر از سمت جاده شوش – دزفول است؛ ۵۰۰ متر پایین تر از پل حمیدآباد، جاده‌ای فرعی حر وجود دارد که اهالی منطقه به آن «جاده مرگ» نام نهاده‌اند.

جاده‌ای که جان شهردار سابق این شهر را گرفته، رخت عزا بر تن خانواده‌های بسیاری کرده و واژگونی خودرو و مرگ داستان تکراری آن است، اکنون در حال ایمن سازی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.