• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

«پویش لبخند» به روستای محروم زراعی دزفول رسید / اردوی جهادی دانشجویان در مدرسه

  • کد خبر : 3258
  • 29 آبان 1402 - 13:33
«پویش لبخند» به روستای محروم زراعی دزفول رسید / اردوی جهادی دانشجویان در مدرسه
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران دزفول از اردوی دو روزه دانشجویان جهادگر در منطقه محروم روستای زراعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران دزفول از برگزاری اردوی جهادی دو روزه در منطقه محروم روستای زراعی خبر داد.

سید مرتضی وسمه‌گر در این ارتباط به خبرنگار صدای جریده اظهار کرد: این اردو جهادی با مشارکت ۲۰ دانشجو در مدرسه پسرانه رسالت برگزار شد.

وی افزود: در این اردو، عملیات رنگ آمیزی ۸کلاس درس و محوطه ها، شعارنویسی و نقاشی در حیاط مدرسه، شست و شو و نظافت کلاسهای درس و محیط مدرسه، بهبود وضعیت روشنایی کلاسهای درس با تعمیر و خرید ۵۰ عدد لامپ، تعمیر ۳۵ عدد نیمکت دانش آموزی، خرید ۸ عدد میز و صندلی معلم، خرید ۸عدد تخته وایت برد از جمله خدماتی بود که به اهالی محترم این روستای محروم ارائه شد.

وسمه گر در پایان افزود: این اردو جهادی در هفته آخر هر ماه برگزار می گردد و از تمام کسانی که در این امر با ما همکاری می کنند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

به گرارش صدای جریده، تحقق عدالت اجتماعی و کاهش سطح معیشت مردم دغدغه بسیاری از افراد جامعه است، در این میان همواره جوانان و دانشجویان پیشتازان عرصه توجه به محرومین بوده و در فرصت‌ها و تشکل‌های مختلف در سال‌های گذشته تاکنون تلاش کردند اندکی وضع معیشت مستضعفین و محرومین را بهبود ببخشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.