• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

مدارس نوبت صبح خوزستان امروز غیرحضوری شد / احتمال تعطیلی نوبت عصر قوت گرفت

  • کد خبر : 3247
  • 29 آبان 1402 - 8:38
مدارس نوبت صبح خوزستان امروز غیرحضوری شد / احتمال تعطیلی نوبت عصر قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، ورود سامانه بارشی در خوزستان که از بامداد امروز دوشنبه ۲۹ آبان آغاز شد، ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان را بر آن داشت تا مدارس سراسر این استان را در نوبت صبح غیرحضوری اعلام کند. با توجه به تداوم بارش ها تا پایان امروز و شدت آبگرفتگی معابر و […]

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، ورود سامانه بارشی در خوزستان که از بامداد امروز دوشنبه ۲۹ آبان آغاز شد، ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان را بر آن داشت تا مدارس سراسر این استان را در نوبت صبح غیرحضوری اعلام کند.

با توجه به تداوم بارش ها تا پایان امروز و شدت آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد، احتمال تعطیلی و یا غیرحجضوری شدن مدارس در نویت عصر قوت گرفته است.

ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان صبح روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی شدید در روز دوشنبه، تمامی مدارس خوزستان در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تمامی فعالیت‌های آموزشی این مدارس در بستر سامانه شاد انجام خواهد شد. همچنین تمامی مهدکودک‌های استان نیز تعطیل هستند.

براساس اعلام ستاد مدیریت بحران خوزستان، نحوه فعالیت تمامی مدارس استان در نوبت عصر نیز متعاقبا اعلام می شود.

بنا به اعلام مدیر کل هواشناسی خوزستان: طبق هشدارهای صادر شده از سوی این اداره کل سامانه قوی بارشی در استان فعال شده است که موجب بارش‌های شدید در مناطق مختلفی از استان شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.