• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
2
فرماندار شوشتر:

مساجد نقش موثری در ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی دارند

  • کد خبر : 3173
  • 14 آبان 1402 - 9:21
مساجد نقش موثری در ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی دارند
به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، فرماندار شوشتر در جمع صمیمانه روحانیون و ائمه جماعت مساجد شوشتر اظهار کرد: مساجد نقش موثری در ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی دارند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، فرماندار شوشتر در جمع صمیمانه روحانیون و ائمه جماعت مساجد شوشتر اظهار کرد: مساجد نقش موثری در ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی دارند.

سید محسن موسوی در این نشست که در حوزه علمیه شوشتر برگزار شد، ادامه داد: باید با همت والا و برنامه ریزی درست بتوانیم ضمن ایجاد ارتباط قوی بین جوانان و نوجوانان با مساجد، سبک زندگی ایرانی – اسلامی را ترویج کنیم.

وی افزود: در مساجد باید با کار تربیتی صحیح و همه جانبه، تحکیم مبانی عقیدتی، تقویت معنویت و اخلاق، مطالعه، ورزش و سایر برنامه‌های زندگی، به رشد جوانان مومن انقلابی کمک کرد.

امام جمعه شوشتر نیز در این نشست بیان کرد: ائمه جماعات مساجد در واقع فرماندهان میدان مبارزه با دشمنان اسلام هستند که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب‌پور اضافه کرد: مساجد اولین حلقه ارتباط عزیزان امام جماعت مساجد با جامعه هستند، لذا کمیته رسیدگی به امور مساجد تشکیل شده و محوریت آن هم حوزه علمیه است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک کار ویژه را از ائمه جمعه خواسته‌اند و آن هم انجام کار نخبگانی در شهرهاست. با توجه به این مسئله تلاش ما بر این است که نخبگان هر حوزه را مشخص کرده تا بتوانیم دوره‌های مربوطه را برای آن‌ها برگزار کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.