• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

پیامدهای جنایات صهیونیسم برای اروپا و آمریکا

  • کد خبر : 3013
  • 01 آبان 1402 - 20:35
پیامدهای جنایات صهیونیسم برای اروپا و آمریکا
حمایت دولت‌های غرب از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، این کشورها را وارد یک تقابل خطرناک با جهان اسلام خواهد کرد.

تحلیل صدای جریده – عارف شریفی صرخه: حمایت دولت‌های غرب از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، این کشورها را وارد یک تقابل خطرناک با جهان اسلام خواهد کرد.

مسلمانان جهان در جریان واقعه غزه، دولت‌های غربی را سردمداران نقض حقوق بشر یافتند، حمایت‌های تسلیحاتی غرب به ویژه آمریکا به رژیم اسرائیل و قتل‌عام و نسل‌کشی فزاینده و هولناک مردم بی‌گناه غزه به ویژه کودکان، حقوق‌بشر را نه تنها تقض کرد بلکه پرده از کارکرد و ماهیت واقعی‌اش برداشت.

این سیاست غرب به مسلمانان نشان داد که حقوق بشر غربی، دروغی بیش نیست و هیچگاه برای مقابله با نقض حقوق مسلمانان، نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

در واقع حقوق بشر، هم‌اکنون تبدیل به ابزاری برای اعمال سیاست استانداردهای دوگانه غرب در مسئله غزه شده است، آنها از طرفی کشتار مردم بی‌گناه غزه را حق رژیم اسرائیل می‌دانند و از طرفی دیگر هرگونه تحرک دفاعی توسط مردم مظلوم فلسطین را اقدامی تروریستی می‌خوانند!

غرب از طرفی هم، تسلیحات مرگبار را در اختیار ماشین کودک‌کش صهیونیستی قرار می‌دهند و از طرفی دیگر، برای مردم غزه ابراز نگرانی می‌کنند.

این نمایش‌های اسلام‌ستیزانه و غیرانسانی، نه تنها واقعیت غرب را بیشتر برملا کرد، بلکه خشم مسلمانان را بیش از هر زمان دیگری برانگیخت و به آنها آموخت که در مرگ دموکراسی، برای ادامه بقا، چاره‌ای جز قدرت نظامی و تسلیحاتی نیست‌.

ناکارآمدی حاکمان کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای عضو اتحادیه عرب در ماجرای غزه، از دیگر عواملی است که مسلمانان جهان را نگران کرده و نسبت به سیاست‌های منفعلانه آنها، به حالت انزجار رسانده است.

این ناکارآمدی، به مسلمانان جهان نشان داد، هیچ قدرت بازدارنده‌ای از طرف اتحادیه عرب برای عقب‌راندن صهیونیست‌ها از قتل عام شهروندان غزه متصور نیست.

بنابراین، متصور است سیاست‌های غرب و همچنین ناکارآمدی کشورهای اسلامی و تداوم جنایات صهیونیسم در غرب، مسلمانان جهان به ویژه در اروپا و آمریکا را به واکنش و تحرک وا داشته و امنیت غرب را هدف قرار دهد‌.

افزایش خشونت‌های موردی و شکل‌گیری یا توسعه سازمان‌های جهادی در دل اروپا و آمریکا و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس که میزبان پایگاه‌های نظامی و تسلیحاتی غرب به ویژه آمریکاست، از پیامدهای احتمالی واقعه غزه ۲۰۲۳ خواهد بود.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود پیامدهای واقعه غزه، تا مدتها، امنیت غرب و حتی برخی کشورهای سازش‌کار خاورمیانه را تحت شعاع قرار دهد، در صورت توسعه جنگ غزه به کشورهای اسلامی هم، این پیامدها در اروپا و آمریکا تشدید خواهد شد و شدت بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=3013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.