• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
0

جلسه شورای آموزش و پرورش شوش برگزار شد

  • کد خبر : 2929
  • 24 مهر 1402 - 20:59
جلسه شورای آموزش و پرورش شوش برگزار شد
نشست شورای آموزش و پرورش شوش، امروز دوشنبه 24 مهرر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جریده، نشست شورای آموزش و پرورش شوش، امروز دوشنبه ۲۴ مهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شوش در این نشست، با بیان اینکه نشست های بررسی مشکلات آموزش و پرورش باید بلافاصله بعد از پایان هر سال تحصیلی آغاز شود، برگزاری این جلسه را از نظر زمانی دیر عنوان کرد و گفت: اگر جلسات بررسی مشکلات مدارس، بلافاصله در پایان سال تحصیلی دوره گذشته برگزار می شد تا در مهر ماه کنونی معلمان و دانش آموزان بدون کمترین دغدغه به آموزش و تحصیل می پرداختند.

محسن حویزه در ادامه اظهار کرد: از صد درصد مصوبات شورای آموش و پرورش گذشته، حدود ۶۰ درصد اجرایی و رفع مشکل شده و ۴۰ درصد مابقی در حال پیگیری و حل آنها هستیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، بر لزوم تقدیر از نخبگان و پذیرفته شدگان برتر کنکوری، و همچنین مقام آوران رشته های تحصیلی، قرآنی و ورزشی تاکید کرد.

حویزه به معاونت پرورشی آموزش و پرورش تاکید کرد، اردوهای مدارس را با همکاری کارخانجات به صورت هدفمند، علمی و آموزشی برگزار کنند.

فرماندار در بحث آب و برق و گاز مدارس از مدیران اجرایی مربوطه خواست که بدون هماهنگی و نامه نگاری آب و برق و گاز هیچ مدرسه ایی را قطع نکنند تا بلکه بعد بررسی موضوع، بتوانیم آن مشکل را حل کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش نیز در این نشست به موفقیت دانش آموزان شوش در کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: در سال جاری، رتبه های کم نظیر و قابل توجهی از ناحیه دانش آموزان شوش در کنکور ثبت شد.

امین سرخه افزود: بالغ بر ۱۵۰ نفر قبولی کنکور در دانشگاههای مهم کشور داشتیم که ۲۳ نفر در رشته های مرتبط به پزشکی و ۵۰ نفر ورودی دانشگاه فرهنگیان موفقیت داشتند که بعد از آن سالهای پر خطر کرونا، بسیار آمار قابل قبولی به شمار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: از مهر سال گذشته تاکنون تجهیزات بسیار خوبی برای شهرستان توسط حمایت و پیگیری نماینده مجلس جذب شد که فقط در یک قلم هزار و ۱۳۷ میز و نیمکت دانش آموز است.

وی در رابطه با کمبود معلم توضیح داد: ما امسال با ۲۰۰ نفر بازنشسته معلم مواجه شدیم که جایگزین آنها کمتر از ۱۰۰ نفر بود، بهمین دلیل با کمبود معلم مواجه شدیم و حل این مسئله با ما نبود ولی به مرور با گذشت روزهای آینده و تزریق معلم این مسئله حل خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پرورش در مورد نبود مدیر در مدرسه دانشمند شوش گفت: امسال نتیجه آزمون مدیران دیر اعلام شد و این مسئله از عهده ما خارج بود و تاخیر در این مورد باعث دلیل تاخیر در انتصاب مدیر این مدرسه بود.

در این جلسه مرتضی محمدیان مسئول مجمع خیریین شوش در این جلسه از اهداء ۵۰۰ پکیچ به دانش آموزان کم بضاعت و اهداء آبسردکن و ساخت سرویس بهداشتی به مدرسه امام علی (ع) کوی ابوذر و همچنین ساخت سالن مطالعات دبیرستان ارشاد شوش را نوید داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.