• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
2

چالش پروژه نیمه تمام فاضلاب در شهرستان کارون / پیش از شروع بارشها فکری کنید

  • کد خبر : 2798
  • 20 مهر 1402 - 14:59
چالش پروژه نیمه تمام فاضلاب در شهرستان کارون / پیش از شروع بارشها فکری کنید
اهالی شهرستان کارون با ابراز نگرانی از چالش پروژه نیمه تمام فاضلاب در فصل بارندگی، خواستار تکمیل فوری این پروژه شدند

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، شبکه فاضلاب در کارون، سالهاست قصه پرغصه اهالی این شهرستان است، پروژه ای که از اواخر دهه ۹۰ کلنگ زنی شد، اکنون پس ازسالها، عملیات اجرایی آن پایان نیافته است.

با نیمه تمام باقی ماندن این پروژه، و حفاری هایی که در خیابان ها و معابر این شهرستان باقی مانده، این انتظار می رود که در فصل بارش باران، مشکلاتی همچون تشدید آلودگی های محیطی و اختلال در روند تردد اهالی به وجود بیاید.

میلاد از ساکنان منطقه شریعتی ۱ که موسوم به کانتکس شهرستان کارون نیز است، به خبرنگار صدای جریده می گوید: پروژه فاضلاب واقع در شهرستان کارون کوی شریعتی ا فرعی ۴ سالهاست با حضور مسئولان کلنک زنی شده اما عملیات اجرایی آن روندی لاکپشتی و کند دارد.

وی ادامه می دهد: با توجه به وضعیت این پروژه نیمه تمام و نزدیک شدن فصل زمستان و احتمال آغاز بارشها طی روزهای آینده، قطعا مشکلاتی در تردد مردم به ویژه از خیابان فرعی ِ شریعتی به وجود خواهد آمد چرا که اهالی برای رفتن به بازار از این خیابان فرعی تردد می کنند.

میلاد خاطرنشان می کند: علیرغم مراجعات مکرر به شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، اداره اب وفاضلاب کارون اما شاهد اقدام موثری نبودیم، اگر ترک فعل ثابت شود، انتظار می رود مدعی العموم با ترک فعل دستگاه متولی برخورد قانونی کند.

به گزارش صدای جریده، پیش از این مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب در شهرستان کارون را ۵۵ درصد عنوان کرده بود. کرمی همچنین در اوایل مهر سال جاری گفته بود، پنج ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شهرستان کارون تا پایان سال وارد مدار بهره برداری می شوند.

گفتنی است، اهالی کارون در منطقه شریعتی از وضعیت کیفیت آب منازل نیز گلایه دارند، به گفته آنها، مشکل کیفیت آب منازل همواره وجود داشته و معمولا بعد از ظهرها از شدت آلودگی، تبدیل به لجن می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.