• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

برخورد با واحد‌های تجاری متخلف در اهواز

  • کد خبر : 2397
  • 06 مهر 1402 - 18:24
برخورد با واحد‌های تجاری متخلف در اهواز
مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز از برخورد با واحد‌های تجاری متخلف در سطح منطقه به همت عوامل تلاشگر واحد اجرائیات منطقه خبر داد.

صدای جریده: آرش دُر در این خصوص گفت: حسب قانون، کلیه واحد‌ها و اصنافی که در سطح شهر به فعالیت تجاری می‌پردازند، هرساله ملزم به پراخت عوارضی تحت عنوان عوارض کسب و پیشه و .. به شهرداری می‌باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضاً مشاهده می شود علی رغم اخطاریه‌ها و اعلام‌های مکرر شهرداری، برخی از صاحبان مشاغل از پرداخت عوارض یاد شده امتناع ورزیده و از این رو و در راستای احقاق حقوق شهرداری، واحد اجرائیات منطقه اقدام به برخوردبا واحد‌های تجاری متخلف در سطح منطقه نموده و درهمین راستا روز گذشته عوامل خدوم این واحد با جمع‌آوری تخت‌ها و ابزار کار فروشگاه البسه در بلوار گلدیس کوی که سبب ایجاد مزاحمت در تردد عابرین پیاده نیز شده بود، از فعالیت غیر مجاز این فروشگاه جلوگیری به عمل آوردند.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبا نه روزی عوامل خدوم واحد اجرائیات منطقه در زمینه برخورد با انواع تخلفات شهری در سطح منطقه، خواستار آن شد که شهروندان عزیز و صاحبان مشاغل با پرداخت به موقع عوارض خود، شهرداری را در ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به شهر و شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.