• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

۶ نفر دیگر از متهمان تیراندازی مراسم عزاداری بندر امام بازداشت شدند

  • کد خبر : 2256
  • 02 مهر 1402 - 12:12
۶ نفر دیگر از متهمان تیراندازی مراسم عزاداری بندر امام بازداشت شدند
دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی (ره) از بازداشت ۶ نفر دیگر از عوامل تیراندازی منجر به فوت در یک مراسم عزا در این شهر خبر داد.

پایگاه خبری صدای جریده: محمدرضا جعفری‌اصل روز یکشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: شامگاه شنبه ۱۸ شهریورماه، در پی تیراندازی در یک مراسم عزاداری در بندر امام، مداح مراسم که مشغول خواندن شعر بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه، دستور قضایی لازم صادر شد و با رصد اطلاعاتی و تلاش مامورین فراجا چهار نفر از عوامل برگزاری مراسم و مظنون اصلی این تیراندازی بازداشت شدند.

جعفری‌اصل گفت: با تشکیل پرونده قضایی در این خصوص،۶ نفر دیگر از عوامل مرتبط با حادثه نیز که تحت تعقیب قضایی قرار داشتند، بازداشت و یک سلاح کلاشینکف نیز از آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و با تمامی عوامل مرتبط با این حادثه و حوادث مشابه قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

بر اساس این گزارش برای مقابله و جلوگیری از انجام رسم غلط تیراندازی در مراسم مختلف، مسئولان استان و بزرگان طوایف با برگزاری پویش‌های مختلف فرهنگی، تلاش در برچیده شدن این رسم در استان دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.