• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
0
فرماندار کرخه:

حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمن را نقش بر آب می‌کند / لزوم پیش‌بینی تدابیر لازم برای بارش‌های احتمالی بالاتر از نرمال

  • کد خبر : 2182
  • 31 شهریور 1402 - 14:48
حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمن را نقش بر آب می‌کند / لزوم پیش‌بینی تدابیر لازم برای بارش‌های احتمالی بالاتر از نرمال
فرماندار شهرستان کرخه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، به هفته دفاع مقدس، انتخابات مجلس، آغاز سال تحصیلی جدید و پیش‌بینی بارش‌های بالاتر از نرمال پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، فرماندار کرخه امروز ۳۱ شهریور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه به نقش‌آفرینی مردم این شهرستان در روزهای اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: از اقشار مختلف مردم به ویژه موکب داران و بخش‌های خدماتی وامنیتی که حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کرده و باعث شدند تا کرخه میزبانی شایسته برای زائران اربعین حسینی باشد، صمیمانه تشکر می‌کنم.

محسن ستاری‌فر در ادامه ضمن‌گرامیداشت هفته دفاع مقدس، درس مقاومت را عامل پیشرفت وتوسعه کشور دانست.

وی آغاز سال تحصیلی را نیز تبریک گفت و بیان کرد: علاوه بر متولیان آموزش وپرورش، کلیه نهادها در راستای آسایش دانش‌آموزان و ارتقای سطح موفقیت آنها، باید تلاش کرده و درمیدان باشند.

فرماندار کرخه همچنین اظهار کرد: توسعه دولت‌های موفق درکل جهان، در گرو همراهی مردم با مسئولان است که خوشبختانه دراین دولت این همراهی بسیار ملموس است.

وی در ارتباط با انتخابات پیش رو گفت: مشارکت حداکثری، ضربه مهلکی به دشمنان این سرزمین است، مردم اجازه ندهند حربه ایجاد یاس که اخرین حربه دشمن است برمشارکت موثر باشد.

ستاری‌فر در ادامه از پیگیری تشکیل مجمع امور خیرین درشهرستان خبر داد.

فرماندار کرخه درخصوص پیش‌بینی بارندگی فوق نرمال پاییز و زمستان از مسئولان وشهروندان خواست تدابیر لازم را با برنامه‌ریزی پیش‌بینی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.