• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
2

سهرابی، اولین نماینده غیر رسمی شوش در مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان

  • کد خبر : 2074
  • 26 شهریور 1402 - 16:13
سهرابی، اولین نماینده غیر رسمی شوش در مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان
سید دانیال سهرابی، کشتی گیر شوشی تیم ملی بزرگسالان ایران، به عنوان نماینده اندیمشک در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان(بلگراد ۲۰۲۳) شرکت می‌کند

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، شوش در بزرگترین آوردگاه کشتی جهان در سال ۲۰۲۳ یک نماینده غیر رسمی دارد؛ سید دانیال سهرابی، فرزند این شهر در وزن ۷۲ کیلوگرم شرکت خواهد کرد تا نگاه شهروندان شوشی  به بلگراد معطوف شود.

سهرابی در مسابقات درون اردویی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، توانست  با کسب دو پیروزی در مقابل سجاد ایمن طلب مسافر رقابت های جهانی صربستان شود.

وی در سال۲۰۲۲ درمسابقات قهرمانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان در وزن ۶۷ کیلوگرم، در دیدار پایانی مقابل گاگیگ سنجویان از فرانسه، یکی از ماندگارترین کامبک‌ها را رقم زد؛ درحالیکه نخست ۷ امتیاز به حریف واگذار کرده بود، در ادامه با نتیجه ۱۷ بر ۷ به پیروزی رسید، و به مدال طلا دست یافت.

این کشتی گیر ارزنده، به دلیل عدم پشتیبانی و نبود امکانات  مناسب، در یک  باشگاه اندیمشکی تمرین میکند و به همین دلیل، نام او  زیر نظر اداره ورزش و جوانان اندیمشک نوشته شده و افتخار دلاوری‌هایش رسما برای شهر همسایه ثبت میشود.

محمد ناقوسی، دیگر فرزند شوش نیز نماینده دزفول است! کشتی گیری که چندی قبل با شکست رقبای قدر خود، قهرمان مسابقات بین‌المللی روسیه شد.

تکلیف اداره ورزش و جوانان شوش کماکان نامشخص است و هیچ مسئولی برای روشن کردن چراغ این اداره اقدام نمیکند.

اگر این سوء مدیریت در ورزش شوش نبود، چه بسا سهرابی‌ها و ناقوسی‌های زیادی میتوانستند تا سال‌ها برای این شهر افتخار آفرینی کنند. استعدادهای زیادی به دلیل عدم وجود امکانات و زیرساخت‌های مناسب در این شهر سوختند.

سهرابی رسما نماینده اندیمشک است اما مردم شوش، همچنان او را همشهری خود می‌دانند و پیوند قلبی خود با این کشتی‌گیر را حفظ کرده اند؛ آن‌ها بی‌صبرانه منتظر مشاهده دلاوری‌هایش بر روی تشک مسابقات بلگراد هستند و حمایت و دعایشان بدرقه‌ی راه این قهرمان خواهد بود.

کشتی گیری که میتوانست اولین نماینده شوش در تاریخ مسابقات بزرگسالان قهرمانی جهان باشد.

بر اساس این گزارش، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از روز پنجشنبه؛ سی‌ام شهریور در سالن اشتارک آرنای بلگرادِ صربستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=2074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. غرور آفرین است احسنت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.