• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
0
رئیس شورای شهر فتح‌المبین عنوان کرد:

توقف ۷ ماهه پروژه تعویض شبکه آب شرب فتح‌المبین/حفاری‌های شهر رها شده است/گلایه شهروندان از افت فشار و قطعی آب

  • کد خبر : 1302
  • 14 مرداد 1402 - 14:51
توقف ۷ ماهه پروژه تعویض شبکه آب شرب فتح‌المبین/حفاری‌های شهر رها شده است/گلایه شهروندان از افت فشار و قطعی آب
رئیس شورای اسلامی شهر فتح‌المبین: پروژه اصلاح و تعویض شبکه آب شرب شهر فتح‌المبین نیمه‌تمام رها شده است

رحیم سرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جریده درباره نیمه‌تمام ماندن پروژه اصلاح و تعویض شبکه آب شرب شهر فتح‌المبین، اظهار کرد: این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر قرار بود در مدت زمان ۶ ماه پس از آغاز عملیات اجرایی، تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه عملیات این پروژه پس از اجرای ۵ کیلومتر تعویض و اصلاح شبکه، متوقف شده است، ادامه داد: ۷ ماه از توقف این پروژه می‌گذرد، پیمانکار آبفا، علت توقف ۷ ماهه پروژه را عدم تامین اعتبارات عنوان می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر فتح‌المبین در ادامه به گلایه‌های شهروندان از افت فشار، قطعی های مکرر آب و حفاری‌های رهاشده اشاره کرد و گفت: گلایه‌های شهروندان کاملا بر حق است، ما از استانداری، اداره کل آب و فاضلاب استان و شهرستان پیگیر این موضوع بوده‌ایم اما تاکنون از طرف مسئولان، اقدامی عملی صورت نگرفته، واقعیت این است که متاسفانه آبفا در روند اجرای این پروژه، به تعهد خود عمل نکرده است.

سرخی بیان کرد: از ۱۲ کیلومتر مصوب شده، تنها ۵ کیلومتر تعویض شبکه انجام شده است، حفاری‌های این ۵ کیلومتر نیز رها شده و آبفای استان هیچ اقدامی برای اسفالت و ترمیم معابر انجام نداده است در حالی که براساس مصوبه کمیسیون حفاری، ترمیم و آسفالت حفاری‌های سطح معابر بر عهده آبفاست.

وی در پایان از معاون عمرانی استانداری، فرماندار شوش و مسئولان آبفا، خواستار تکمیل فوری این پروژه شد و گفت: شهر فتح‌المبین در مجاورت رودخانه کرخه قرار دارد اما از نظر تامین آب، سالهاست که دچار مشکلات زیرساختی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، شهر مرزی فتح‌المبین از توابع شهرستان شوش در غرب کرخه است، تعویض شبکه فرسوده آب شرب این شهر که در بخش فتح‌المبین قرار دارد، سالهاست از طرف شهروندان مطالبه می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=1302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.