• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
1

بررسی احتمال تغییرات مدیریتی در فرمانداری ها و ادارات شوش و کرخه

  • کد خبر : 968
  • 25 فروردین 1402 - 21:59
بررسی احتمال تغییرات مدیریتی در فرمانداری ها و ادارات شوش و کرخه
سال انتخابات مجلس شورای اسلامی، شروع شد، اما فرمانداری های شوش و کرخه همچنان با سرپرستی اداره می شوند

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، سال انتخابات مجلس شورای اسلامی، شروع شد، اما فرمانداری های شوش و کرخه همچنان با سرپرستی اداره می شوند، از این گذشته، بخشداری مرکزی شوش نیز پس از ماهها از بازنشستگی آقای سرپرست، همچنان بدون بخشدار باقی مانده است.

«علی اکبر حسینی» هم که قرار است سر و سامانی به وضعیت مدیریتی این دو شهرستان بدهد، تنها چهار ماه است که سکان استانداری خوزستان را به دست گرفته است.

خبرها از ساختمان استانداری، اینگونه حکایت دارد که به زودی تکلیف این دو فرمانداری و بخشداری مرکزی شوش مشخص می شود.

شانس یکی از کارکنان قبلی فرمانداری شوش، برای تصدی پست فرمانداری این شهرستان، بیشتر از دیگر گزینه هاست، انتخابی که می تواند برای استاندار هم بهتر هم باشد چرا که در سال انتخاباتی، نیاز است تا فرماندار به فضای سیاسی و اجتماعی شوش تسلط و آگاهی کافی داشته باشد.

در غیر این صورت، ابقای سرپرست فعلی فرمانداری شوش، و تلاش برای انتصاب رسمی او، اقدامی منطقی به نظر می رسد.

البته برخی نیز بی سر و صدا در تلاشند تا شانس خود را برای تصاحب این پست دولتی امتحان کنند، کسانی که روزگاری معاون فرماندار بوده و در آخرین تجربه های خود نیز مسئولیت بخشداری را هم در کارنامه دارند، چهره هایی که عملکرد چندان رضایت بخشی از خود در مسئولیت های قبلی، بر جای نگذاشته اند.

کرسی بخشداری مرکزی هم در انتظار تایید نهایی یکی از اعضای شوراهای اسلامی بخش های تابعه از سوی استانداری است، این جوان که اهل یکی از روستاهای اطراف شوش است، نزدیک ترین گزینه برای انتصاب به عنوان بخشدار است، هر چند برای رسیدن به این عنوان، همچنان مشکلاتی بر سر راه دارد، او باید موافقت وزارتخانه مربوط به شغل خود را نیز کسب کند.

با این وجود، برخی انتصابات، بی سر و صدا در حال انجام است، مثلا شنیده شده که مدیر مخابرات شوش، بدون هیچگونه تشریفاتی، در دفتر خود تودیع شده تا سرپرستی جدید، جای او را در این اداره بگیرد.

همچنین پس از استعفای دهگان از سرپرستی اداره ورزش و جوانان شوش، هنوز این اداره از سوی مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، تعیین تکلیف نشده است.

ممکن است با انتصاب فرمانداران جدید و آشنا به فضای سیاسی، اداری و اجتماعی شوش و کرخه، تکلیف این نوع ادارات بلاتکلیف نیز روشن شود.

به هر حال، هفته آینده یا شاید یک هفته بعد از عید سعید فطر، ممکن است در دو شهرستان شوش تغییراتی مدیریتی ایجاد شود، تغییر در برخی ادارات، بخشداری و فرمانداری های شوش و کرخه اصلا دور از ذهن نیست، اما نکته مهم انتصابات درست و کارشناسی شده، به جای تغییرات غیراصولی است، ابقای فرمانداران فعلی و خالی ماندن کرسی بخشداری مرکزی برای مردم بسیار بهتر از روی کار آمدن افرادی نالایق در این دو شهرستان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.