• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
2

ساعدی و رویای بازگشت به خانه قدیمی

  • کد خبر : 850
  • 20 فروردین 1402 - 11:23
ساعدی و رویای بازگشت به خانه قدیمی
اکنون پس از حدود 12 سال از آخرین ماههایی که او رسما نماینده مجلس بود، زمزمه هایی برای حضور مجددش در انتخابات 1402 به گوش می رسد

به گزارش پایگاه خبری صدای جریده، سید جاسم ساعدی ۲۰ سال نماینده شوش در مجلس بود، او ۶ دوره در رقابت انتخاباتی به عنوان یکی از نامزدهای نهایی و تایید شده، شرکت کرد، از این همه سالی که برای او و اهالی شوش، مثل برق و باد گذشت، ۵ دوره را پیروز انتخابات شد و تنها در یک دوره نتوانست بر رقیب سرسخت آن سالهای خود یعنی سید راضی نوری پیروز شود.

او در سال ۹۴ و ۹۸ نیز نتوانست نظر شورای نگهبان را برای حضور در میان نامزدهای نهایی در انتخابات جلب کند تا بدین ترتیب حصرت هوادارنش برای حضور مجدد ساعدی در مجلس، ۱۲ ساله شود.

ثبت نام در انتخابات ۹۴ و ۹۸ نشان داد که این چهره سیاسی و کارکشته شوش، همچنان سودای حضور در مجلس را در سر می پروراند، او روزگاری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس بود، جایگاه رفیعی در فضای سیاسی کشور داشت و چهره شناخته شده ای برای دولتی های پایتخت بود.

هوادارنش او را سناتور می نامند و معتقدند ردای نمایندگی مجلس فقط به تن ساعدی می آید، آنها با دیدن او به وجد می آیند و او را شخصیتی باجذبه و کاریزماتیک و قاطع می دانند.

اما مخالفانش، او را عامل عقب ماندگی و کم برخورداری شوش عنوان می کنند، بخشی دیگر از مخالفان معتقدند، سید جاسم ساعدی، بیش از آنکه براساس شایستگی انتخاب شود، به دلیل سید بودن و جایگاه نسبی اش، توانست آرای بخش سنتی جامعه که کم هم نیستند را به دست آورد!

با این وجود، سید جاسم ساعدی با تجربه ترین نماینده ای است که شوش به چشم دیده است، شاید اگر این چهره سیاسی، پروژه های شاخصی را از خود بر جای می گذاشت، خیلی بیشتر مورد اقبال عموم قرار می گرفت.

اکنون پس از حدود ۱۲ سال از آخرین ماههایی که او رسما نماینده مجلس بود، زمزمه هایی برای حضور مجددش در انتخابات به گوش می رسد، خبری که می تواند هوادارانش را دوباره به وجد آورد و باعث داغ شدن بیشتر تنور انتخابات در زمستان گرم ۱۴۰۲ شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.