• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
1

اصلاح سیستم روشنایی پارک ارمغان/ تجهیز پارک ها به وسایل ورزشی و بازی کودکانه

  • کد خبر : 116
  • 26 خرداد 1401 - 7:27
اصلاح سیستم روشنایی پارک ارمغان/ تجهیز پارک ها به وسایل ورزشی و بازی کودکانه
عضو شورای اسلامی شهر شوش با اشاره به بررسی میدانی مشکلات برخی پارک ها و بوستان های سطح شهر گفت: اصلاح سیستم روشنایی پارک خانواده ارمغان و تجهیز پارک ها و بوستان ها به وسایل و ست های ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

مهدی تمیمی امروز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جریده، اظهار کرد: پس از بازدید میدانی و پیگیری  مستمر و طرح موضوع مورد مطالبه شهروندان مناطق مختلف شهر در شهرداری، سرانجام تجهیز بوستان ها و پارک ها به امکانات و وسایل ورزشی و تفریحی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس پارک کوثر در زمین شهری شمالی به نیمکت و صندلی و بازی های کودکانه تجهیز می شود، در پارک زمین شهری جنوبی نیز تجهیزات مورد نیاز نصب خواهد شد تا شهروندان به حداقل امکانات رفاهی و ورزشی در پارک های محله دست پیدا کنند.

عضو شورای شهر شوش بیان کرد: همچنین سیستم روشنایی پارک خانواده ارمغان نیز پس از پیگیری های مستمر، اصلاح خواهد شد، با روشنایی کامل این پارک، خانواده ها می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

تمیمی در پایان با اشاره به لزوم توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری به مناطق مختلف شهر، خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه امکانات و افزایش بهره مندی مناطق محروم شهر از خدمات شهری و رفاهی، از موارد مهم و ضروری و مورد تاکید و پیگیری است که امیدوارم در عمل و با همراهی شهرداری، بیش از پیش محقق شود.

لینک کوتاه : http://sedayejaride.ir/?p=116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.